2011. augusztus 28., vasárnap

Nyűgös, hisztis vasárnap...

Nem volt egyszerű a mai nap, de lassan csak véget ér már... Livike még nem alszik. (22:10)
Tegnap csak egy kicsit volt fent, utána szépen vissza tudtam altatni, nem volt gond később sem.
Reggel 7:30 körül volt megint ébresztő, 8:20 körül már kint voltunk az udvaron.
Papa és Apa dolgoztak, eltelt az idő elég gyorsan, mármint munkával, a gyerekekkel nehéz volt. Most még Mamának is nehezebb dolga volt, tényleg elég rosszak voltak. :(
Reggelire ettek jó reggelt kekszet és egy pici tojásrántottát is, amit elvileg magunknak csináltam sok csípős kolbásszal, hagymával, paprikával.. :))

12 óra körül volt ebéd, tésztát főztem és vettem ki pörköltet a fagyasztóból. Nem ettek valami sokat, csak szórakoztak a kajával.. :(
Bent, Mamáéknál aludtak, mert itt zörgés volt és por is, Mamával hamar elaludtak, jobban hallgatnak Rá, ha azt mondja, hogy most aztán alvás.. :)
13 óra körül alhattak el.

15 óra körül Mama és Papa lementek a Tiszára kicsit napozni, hajókázni, pihenni.
A gyerekek hamarosan ébredtek, kicsit még bent voltunk, de még mielőtt teljesen leamortizálták volna a lakást, kijöttünk, Ma is meleg volt, de közel sem annyira, mint eddig!
Apa közben még dolgozgatott, gázcsöveket festett, kivésett még egy adag falat a szoba ablak felett, elvolt...
A gyerekek továbbra is rosszalkodtak, benne voltak mindenben, amiben nem kellett volna, nem fogadtak szót, azt hittem már megbolondulok.. :(
A tea ment ezerrel, ettek tejszeletet is, majd előkészítettem a hagymát a pirított májhoz, amikor Apa végzett 18:30 körül, hozzáfogtam készíteni a kaját. A máj összedarabolása tartott soká, előtte még krumplipürét is csináltam, a májnál a végén Apa annyit segített, hogy befűszerezte, mert az idegtől már nem láttam, azt sem tudtam mi kell bele.... Folyton rohangáltak a gyerekek, még a Mama által kiteregetett ruhákat is elkezdték leszedni, szóval "jók" voltak. :(
Egy nyugis pillanatkép: Levike játszott a motorjával, Livike fent ült a csúszdán, percek óta ott volt. Kérdeztem, hogy mit csinálsz? Erre Ő: "semmit, eszek!" :)) Piskóta tallér volt nála, amit utána úgy zacskóstól le is csúsztatott a csúszdán, persze nyitott részével lefelé! Ki is ment az összes....

Épp elkészült a kaja, amikor megjöttek Mamáék. Még átmentek a két hátsó szomszédba, mert elvileg holnap a kőművesek ott fogják kezdeni a ház szigetelését, a mi részünkét, de kapásból két szomszédba kell bekéredzkedni, hogy dolgozni tudjanak. Szóval oda mentek át kulcsot kérni, a gyerekek is mentek, mert krónikus Mama hiánya volt Levinek, ha csak arrébb ment, már ordított érte. Nem hagyhatták itthon még annyi időre sem!

20:15-re készen voltunk a fürdéssel is. Ma is bent fürödtek, idekint lettek megtörölve és felöltöztetve. Amikor én is menni akartam, Levike őrült hisztibe kezdett, hogy ne menjek ki, majd nagy nehezen mégis megértette, hogy csak tusolni megyek, vissza jövök, stb. Érdekes, most annyira ragaszkodott hozzám! Nap közben meg folyton üt, ver, felesel, ellenem van, Ilyenkor meg jó vagyok?! :(( Feküdtem közöttük kicsit, majd mégis kimentem tusolni...

22 óra is elmúlt, mikor végre elaludt Levike. Livike nem akart, Ő kb 23:40 körül aludt el, többször befeküdt a helyére, majd kijött, jött-ment, járkált, de most már alszik végre!

Ennyi lenne mára röviden, nem írom le a sok idegeskedést, de úgy igazán, elég volt a mai napból mindenkinek! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)