2011. augusztus 22., hétfő

Hétfői összfoglaló tőlem is...

Mamának igaza volt, amit megírt úgy volt, sajnos ma nagyon nehéz volt, és lehet, hogy tényleg velem volt a legtöbb baj, nem bírtam ma a nyekergést, a hisztit, a nem akarást, az ellenkezést, úgy általában semmit! :((( Én úgy általában most ki szeretnék menekülni a világból, nem lenni, a legegyszerűbben eltűnni, mert ugye az lenne a legjobb, de mint tudjuk, ezt nem lehet megtenni, élni kell, próbálni minél jobban.. Hátha jobb lesz a hangulatom holnap! :)

Éjjel Livike volt fent 1:15-kor, sírt, vakarózott, megcsípkedték a szúnyogok még este. Bekentem rázóval, majd csak nem aludt vissza, vergődött, vakarta, ekkor adtam Fenistil cseppeket is, hogy beülről is gyógyuljon!
Hamarosan már aludt is újra, még nem is volt ideje hatni a gyógyszernek. :)))

Reggel 7:25 körül volt ébredés, Levike mellettem volt már, mert 6:45-kor felébredt és kért tejet.
8:30 körül mentünk ki az udvarra. Már meleg volt, és még ez fokozódott, úgyhogy délelőtt nem mentünk ki, mint később kiderült, délután sem. Amikor kértem, hogy jöjjenek öltözni, mosakodni, nem jöttek, rohangáltak tovább. :((( Akkor jól van, nem megyünk. Máskor ujjonganak, hogy "ki megy ut", de most semmi! :)

 Délelőtt, elvoltak, bár a vége felé már kezdtek unatozni.

Ebédet 12 óra után kaptak, husileves és rántott karaj.. Ettek, de inkább csak játszottak vele...
13 óra sem volt még, amikor le akartam tenni Őket aludni.
Nagyon nem akartak aludni, pedig álmosak voltak. :(
14 óra után Levike fogta magát és kiment, egyből ment Mamához, majd Livike is...
Végül bent aludtak Mamánál a már említett módon. (kb 14:40-16:10)

Délután megint nem voltak túl jók, pedig a végén már hagytam is, hogy túrják a virágládát, amiben menta van és stb. :(

19 óra sem volt még, amikor kezdtem kérdezgetni, hogy megyünk-e ki sétálni, mosakodás, öltözés, stb...? Nem jöttek, túrták tovább a földet...
Hát akkor jó, 19:40-kor feladtam, nem könyörögtem tovább.
20 órakor Livikére rájött, hogy ki akar menni, de akkor már én mondtam azt, hogy nem, most már fürdés, alvás!

A fürdés rendben ment, kis hiszti, miegymás...
Aludni nem akartak....

22 óra is elmúlt, mire nyugalom lett. :(((

Ennyi mára kb. holnap jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)