2011. augusztus 19., péntek

Buszozás, vásárlás, sok séta, kánikula... - péntek délelőtt

Éjjel minden rendben volt. Levike ébredt elsőnek 7:15-kor, hamarosan Livike és kérte a tejet, befeküdtek mellém, picit még tudtam aludni is, bár ez már felületes volt csak.
7:55-kor keltünk, Livikét vittem a wc-re, hogy hátha pisil és kakil, de nem... itt szaladgált meztelen, amikor hirtelen megszólalt, hogy "jön kaka!", szaladt be, hogy ültessem fel a wc-re. Kaka akkor nem jött, de pisi az nagyon sok! Ügyes volt, hogy szólt, tudta tartani, nem a szoba közepére csurgatott, mint kint szokása. :) Később Mamának szólt kint, hogy "Mama, kaka, gyere wc" Mama nem jött, de Livike rohant be, kivételesen az apját akarta, én nem ültethettem fel, nem is maradhattam bent. Nade! Meg lett az eredmény, szépen belekakilt a wc-be, úgyhogy ez ma a második sikeres dolga volt a Lánynak! :)
Levike nem csinált semmit, pedig Neki is fel volt kínálva a lehetőség, hogy elvégezze a dolgát.

Sütöttem húst, azt meg kellett várni, míg készen lesz, utána tudtunk csak útnak indulni. Az utolsó percig vacilláltunk, hogy menjünk-e egyáltalán, ha igen, akkor hova, nagyon meleg volt már. :( Végül a gyerekek döntötték el a dolgot, azt legalábbis, hogy menjünk, mert "ki megy út"-tól volt hangos az udvar... :)
Eldöntöttük, hogy nézünk Livikének szandált, mert ugyebár a múltkor csak Levikének tudtunk venni. A buszok csak mentek folyamatosan, a gyerekek be voltak zsongva, napok óta "fel csücsü(l) busz" megy, ha csak látnak egyet. Na akkor nézzük, mikor megy... 5 perc volt, 10:47-kor jött egy busz, azzal bementünk a Buszpályaudvarig. A gyerekeket különösebben nem foglalkoztatta semmi, persze amikor a hangosbemondóban mondta a megállókat a "bácsi", azt nagyon figyelték, meg a jelzőcsengőt is, hogy csukódik az ajtó. :)

Egyből felmentünk az üzletházba, mozgólépcső, az ám a jó móka! Meg befelé menet a forgó ajtó, amin kifelé alig tudtunk kijönni, mert vagy 6 srác elállta az utat. Rájuk is szólt a biztonsági őr, hogy nem zavarja őket, hogy akadályozzák a forgalmat?:)))
Benéztünk a Deichmannba, hátha van már újabb kínálat, de nem volt. Még egyszer fel akartam próbálni Livikére egy 23-as szandált, olyat, ami most is van 21-esben. Hát volt nagy meglepetés, mert a dobozban két bal lábas 23-as volt. Sehol másik ugyanolyan méret, létezhet, hogy valaki elvitt két jobbosat?:D
Más fazon sem volt jó, úgyhogy mentünk is tovább. Még benéztünk a KIK-be, valami kis ruhát szerettünk volna még Livikének, de már tele van őszi és téli holmikkal a bolt. :(

Kijöttünk, átmentünk egy nagy kínaiba, a Pelikán szálló felett van, hatalmas terülten, rengeteg cucc...
Alapvetően én nem szeretem ezeket az üzleteket, magamnak talán kétszer tudtam ott blúzt venni, hiába a sok áru, legtöbbször az anyagokkal van bajom, nejlon, meg mittudomén miből vannak. :(
Az eladók nagyon segítőkészek voltak, sorban mutogatta a hölgy a ruhákat, nem nekem kellett azt is keresgetni, Livikét is fogni és stb... Végül találtunk egy jó anyagú kis ruhácskát, sajnos a sárga dominál benne, pedig a rózsaszínes jobb lett volna, de egynek elmegy.
Szandált is egyből tudtunk venni, meglepetésemre a 24-es lett jó! Erre a kb egy hónapra, amíg még hordani tudja, tökéletesen megfelel 2200 Ft-ért. Nem az a tipikus kínai cipő, mint sok, ami csupa csicsa meg egyebek... szerintem elég jól néz ki. A célnak megfelel, ne abban a szakadt, meggyorskötőzött papucsban legyen már mindig! :(

Dél volt, amikor elindultunk hazafelé. Busz sajnos csak 20 perc múlva jött volna, annyit nem vártunk. Nagyrészt árnyékos helyen jöttünk, de a végén már inkább felvettük Őket, hogy jobban haladjunk. Apa felvette Levikét a nyakába, én Livikét karba és úgy jöttünk a gyaloghídtól...
Közben Mama hívott, hogy ne jöjjön-e kocsival értünk, mert nagyon meleg van.. Mondtam, hogy már mindjárt itthon vagyunk, ettől függetlenül elénk jött, egy kisutcányit már nem kellett gyalogolni. :))

Álmosak voltak, nem is akartak enni, csak a tejet kérték....
12:45 körül tettem le Őket aludni, azóta is alszanak.. szerintem lassan ébredés lesz, pedig még mindig meleg van kimenni. :(

Ennyi lenne hirtelen a mai nap eddig, este jövök a folytatással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)