2011. augusztus 3., szerda

Extra nyűgös szerda...

Az éjszaka jól telt, 8 órakor ébredtünk, bár én már voltam fent többször előtte is.
Megkapták a tejet, majd hamarosan már készülődtünk és az udvaron voltunk. 8:30 körül.
Reggelire virslit főztem, de még előtte Mama adott a gyerekeknek lekváros kenyeret, házi lekvár Mama főzte! Livike ügyesen ette, Levike nem, Ő inkább vajasat kért..
A virsliből csak Levike evett pár karikát, Livike semmit!

10 óra körül Apa elindult vásárolni, megkezdődött a harc a gyerekekkel, mert ez már annak nevezem, ha csak én vagyok Velük. Meg persze Mama is, de Ő elvileg dolgozna, ha tudna a visítástól, hisztitől és az én kiabálásomtól, mert mindig rosszban sántikálnak. A szép szót meg sem hallják, mondjuk a hangosra se nagyon hallgatnak... :(((

Ebédre öregtarhonyát ettek, 13 órakor tettem le Őket aludni. Livike el is aludt volna, de Levike behergelte magát, hogy Ő gumimacit akar Mamánál hallgatni, amit ugye munkaidőben nem lehet. Bekapcsoltam itt, de ez nem kellett! Így negyed óra hiszti után fogtam és átvittem, hogy akkor nézzen ott gumimacit... nem az irodai gépen, a másikon... Mutattam fényképeket először, Róluk, szépen elmondta ki kicsoda, nyugodt volt. Pár perc múlva megint jött a gumimaci láz, betettem, de nem érdekelte!
Mama próbálta altatni bent a nappaliban, nem aludt. Kint az irodában, nem aludt. Bent a konyhában, mert már oda is lefeküdt Levike, de ott sem aludt! Végül a hálószobában aludt el a francia ágyon, de akkor már 14:30 volt kb....
Livike eközben nem aludt el idekint, pedig feküdt, elvolt, mégsem aludt. Apa itt volt, ettek, de semmi... Végül Ő semmit nem aludt! Levike sem aludt sokat, talán fél órát...

Kimentünk az udvarra... továbbra is ment a nyűglődés, főleg mikor Mama és Papa elment egy helyre.. na olyankor mindig baj van, hiszti ezerrel. :(
A folytatásban ment a rosszalkodás, túrták a sarat, Livike a combjára kente módszeresen. Nem volt rajtuk pelenka sem, jó idő volt.. Pisilés a járdára.. :))) Hiába volt előkészítve a bili, még amikor Livikén bugyi volt és mondtam, hogy szóljon, ha pisi/kaka van, akkor sem végezte oda a dolgát. Szólt, hogy pisi bili, tolta le a bugyit, majd 2 mp-ig ült a bilin, felpattant, odébb ment egy métert és a járdára pisilt. Bent pedig már szépen bilizett, de az utóbbi napokban már minden kaka megint a pelusba megy. :((((

Ettek banánt, majd sütöttem csirkemell sonkát, hátha nem olyan unalmas úgy, ezt jórészt Levike ette csak zsömlével. Livike dinnyézett Apával. :) Na igen, nem egy időben kellett volna dinnyét enni és uzsonnát, Apa rosszul időzített...
Amikor Mamáék haza értek ettek krémtúrót, és persze ment ezerrel a gumimaci végre Mamánál! :D A TV macit is mindig meg szokták nézni, ahogy mossa a fogát! :D Tanuljanak.. fürdésnél már egész jól mossák mindketten, öblítenek is! (néha meg is isszák a vizet...) Apa szokott odaállni és példát mutatni fog mosásban. Én elektromos kefét használok, bár sima is van, lehet majd én is mutatok példát előttük! :)

20 órakor jöttünk ki, még építőztünk majd 20:30 körül megkezdhettük a fürdést is.
Minden rendben ment.
Livike 21:20 körül már aludt, most valamiért mindentől fél.. be kellett csukni a szoba ajtót, merthogy fél.. hogy mitől, azt nem mondja meg. Levike legalább megmondta ma is, hogy a függönytől! Pff.. kit bánt az a sötétítő függöny? :)) Ő amúgy nem is félt, csak azért mondta szerintem, hogy Rá is figyeljek, ne csak Livikére...

Levike 22:50 körül aludt el velem együtt megint. Előtte volt kint sült kacsa combot enni Apával.. :))) Úgy tudtam becsalni, hogy én is félek egyedül.. és akkor jött, átölelt ,bújt... majd hamarosan el is aludt... :)

Ennyi mára, holnap jövök. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)