2011. augusztus 11., csütörtök

Csütörtök reggel

Az éjszaka viszonylag eseménymentesen telt. Jól aludtak, a szokásos felébredéseik megvoltak, de a Betty szerint ez nem felébredés, csak nekem fura ez. :) Most Levente volt többet úgy, hogy fel-fel sírt, és csapkodta magát ide-oda. Hajnali 2-órakor kért tejet, 100 ml-t adtam neki, de nem itta meg csak a felét. Livi aludt, neki nem kellett egész éjszaka. Most nem volt annyit fent, de azért beszélt álmában, meg forgott, az ágya egyik végéből a másikba. Én most sem sokat aludtam, mert mire sikerült volna visszaaludnom, addigra valamelyik tuti felébredt. No, de majd ma éjszaka már nagyon remélem, hogy a helyemen tudok aludni és nem kell felébredeznem! :) Reggel 06-órakor, arra ébredtem, mire elaludtam volna, hogy a Levi áll az ágy mellett és tol bentebb, hogy ide fekszik mellém... :) Átmászott rajtam és az üres helyre feküdt le, és kért tejet. Adtam neki 160 ml-t, úgy gondoltam, hogy az már a reggeli is lesz egyben. Nem akart már aludni, csak játszott a kutyájával, meg forgolódott. Mondtam, hogy aludjunk még egy kicsit, és el is aludt. Én felkeltem a szokásos időben, 06.30-kor, hogy össze-szedjem magam, mire ők kelnek. Livinek oda adtam a tejet 07-órakor, bár még aludt, de ébresztőt csináltam nekik. Majd alszanak ebéd után időben, ahogy eddig a két napban. Leszedtem az ágyneműt, beraktam a helyére, Levi még aludt, kiterülve, mint a kis béka. Livi élvezte az üres ágyat, így elkezdett rajta ugrálni és nagyokat esni, nevetni.:) Felébresztettük a Levit is, és Ő is elkezdett ugrálni az ágyon, jókat játszottak. Közben én átpakoltam az irodát, felhúztam a szomszédban a redőnyt és azután őket is rendbe raktam. Reggeli most még csak a Jó reggelt keksz volt, Papa hoz majd valamit. Most Levi jött, hogy kaka van a pelusban, pedig a bili ki van készítve. Úgy látom, hogy hiába! No, délután már tényleg a lányom lesz. Ezzel én egyelőre befejeztem az írást, majd ha olyan alkalom lesz, akkor újból írok! :) Üdvözlettel: Edit Mama

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)