2011. március 31., csütörtök

Tavaszias csütörtök. :)

Ma nagyon szép és jó idő volt, ezért kétszer is voltak ma kint a gyerekek. :)
Előbb pár szót azért írjak az éjjelről is...
Kb annyi van ezzel kapcsolatban, hogy Livike valamikor, szerintem olyan 3 óra lehetett, - de fogalmam sincs, mert nem néztem meg az órát - sírva ébredt, odavettem magam mellé és ott hamar vissza is aludt.
Következőleg 5 órakor ébredtem arra, hogy Levike fájdalmasan, visítósan sír. Hirtelen nem tudtam hogy csináljam, hogy Livike se ébredjen fel, de Levike se visítson tovább. Gyorsan letettem a Lányt a helyére, Levikét pedig kivettem. Egy ideig fetrengett, sírt tovább, kérdeztem, hogy fáj a hasad? Mondta, hogy ieeen (igen) :( Aztán hogy valóban fájt-e, nem tudhatjuk, mindenesetre tekergett egy sort majd szépen elaludt.
Apa 7:30-kor kelt, én 8 óra után nem sokkal. Livike már fent volt, végülis Ő ébresztett, Levike még aludt. Ő még aludt volna akkor is, amikor Livikét már felöltöztettem. :) 8:40 lehetett kb, Levike is vidáman ébredt, bár nem sokat hagytam nyújtózkodni, mert akkor Livike is a mi ágyunkra vackol be és nem tudok összeágyazni.

Apa készülődött a horgászatra, pakolt, stb.. Én gyorsan elszaladtam a kisboltba, hogy legyen friss zsömle és tej is, sajtos kifli sajnos már nem volt. :( Biciklivel mentem, idén először vettem elő. :) Nincs messze a bolt, de így gyorsabban megjártam, mint gyalog. :)
Végül Apa 10 óra előtt indult el és 18:45-re ért haza. Fogott halat most is, meg is pucolták Papával, meg is sütötték, meg is ették. :D

Volt ma a Dédi Mama is, kertészkedtünk, én is rászántam már magam, hogy haladjak itt a ház előtt lévő kis területtel, amit nyáron is mindig dudvázok, csak most sok volt és kapálni kellett, ami elvileg még nem is lenne baj, ha nem lenne kőkemény a talaj. :( Na meg ugye az úgy szép, ha ki van szedve utána a fű a földből, na ez az ami nem sikerült tökéletesre, engem zavar ha marad benne, de majd legközelebb már nem lesz ennyi, jobban ki tudom szedni. :) Persze maradt még bőven, a járda másik oldalán a szőlő alja is egyelőre egybefüggő fűnek látszik.... Az a baj, hogy ha kint vannak a gyerekek, akkor Őket kell figyelni, mert előszeretettel mennek be a most már szép virágoskertbe... Livike ma is leszedte Mama szép narancssárga-fehér cifra mittudoménmilyen fajta furcsa kis virágú tulipánját. :((( Hiába mondjuk, hogy azt nem szabad, elhívjuk/elhozzuk onnan, mire újra odanézünk már megint ott van és vigyorogva csinálja tovább. :( A Papa által levágott barka bokor gallyait is ahogy daraboltam kisebbekre, hogy össze lehessen kötni kévébe, módszeresen széthordták az egész kocsibejáróban (bent az udvaron), úgyhogy a nagy segítség most inkább hátráltatás volt a gyerekek részéről. :(
Livike szeret a kutya vizében kezet mosni... ezáltal könyékig vizes is lett, ahogy bejöttünk öltöztethettem át a nadrágon kívül minden csupa sár és víz volt mindkettőjükön. A harisnyájuk is! Hogy miért? Mert egyszercsak mindketten leültek ide az ajtóba és elkezdték levenni a cipőjüket. Ekkor már csak Papa volt itt meg én, kérdeztük is, hogy jöjjünk be? Ideje lett volna már, mert már 13 óra is elmúlt bőven. (11 óra körül jöttünk ki!) Nem,nem,nem... a kis műanyag papucsuk kellett! Na igen.. hiába zárt az orra, lyukacsos, a kutya vize meg még mindig ott volt, merthát szegénynek innia kell, nem lehet fél délelőtt feltéve a kerti asztalra, hogy a gyerekek ne férjenek hozzá.... Levike ráadásul mindenféle kérés és tiltás ellenére harisnyában indult el a járdán, ahol még nem volt teljesen lesöpörve a föld sem a kertészkedés közben/után. Na a lényeg, hogy átöltözés: body, harisnya, blúz... :D

13:30-kor jöttünk be, Papa is itt volt egy kicsit még, de mennie kellett még egy címre dolgozni, úgyhogy hamarosan Ő is indult.
A gyerekek nem akartak enni! Egyből bevonultak az ágyaikba, kérték a tejet... Most mit tudtam csinálni? Adtam. El is aludtak, 13:50-kor már nagy csend volt! :))
Livike 14:35-kor ébredt. Levike viszont csak 16:30-kor! :) Gondoltam, Ő sem fog ma korán elaludni!
Kaptak rántotthúst és zöldségköretet, ittak teát, később ettek gyümölcspépet is, játszottunk, elvoltunk...
Mama 18 óra körül ért haza Pestről, (edzésen volt) jöttek is Papával, és 18:25-kor még kimentek az utcára a motorokkal, bár ahogy mondta Mama, inkább szaladtak, fél kisutcányi szakaszokat egyszerre, megállás nélkül! :)))
Én nem mentem, nyugisan kiporszívóztam, pakolgattam. Már ezt is értékelni kell, hogy takaríthatok anélkül, hogy folyton ott szöszmötölnének a gyerekek.:D

Miután Apa hazaért, a gyerekek és Mamáék is visszaértek, nézték egy kicsit a halpucolást, majd bejöttünk, ittak teát, jóóó sokat! :)
Ettek még párizsit, sajtot, azt is jóóó sokat! :) Megint ittak teát... :)
Játék, készülődés, hamar el is jött az idő, hogy most már fürdethetünk.
20:15-re lettek kész a hallal, úgyhogy Mama ment is, Apa jött, kezdtük a fürdést.

Minden rendben ment. Livike ki sem jött az ágyából, hamar elaludt.
Levike még 23 óra előtt nem sokkal fent volt, kicsit odafeküdtem mellé, de akkor mégúgysem alszik, mert mindig nevetünk, hát amilyen fejeket vág..:D Pislog, vigyorog, simogat, bújik... Nem tudok komoly maradni olyankor, akkor persze beindul és játszhatnéka lesz méginkább :)))
Ahogy elfogyott a kajája, szinte tolt le az ágyról, hogy hozzak még.. na így legalább ki tudtam jönni. :))
Már alszik, megyek lassan én is...
Holnap jövök, ahogy sikerül.
Jó lett volna még feltenni a képeket, mert van pár, pl a március 15-i képek is, amiket még nem tettem fel. :( Jobb híján majd áprilisban fent lesznek... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)