2011. március 4., péntek

A délutáni alvás megint elmarad....

Éjjel aludtak, azzal nem volt gond. 8:20-kor ébredt először Livike, majd Levike is pár perc múlva.
8:40-kor keltünk fel, gyorsan rendbe tettük Őket, majd Apa elindult dolgozni, utána játszottunk, telt az idő.
10:40 körül megettünk egy szendvicset, ebből most én is ettem, kb az egyharmadát, de a többit a gyerekek ették meg. :)
Kint nagyon szép idő volt, úgyhogy 11 órakor Mamával ki is vittük Őket, hadd levegőzzenek, szaladgáljanak. Van még hó az udvaron, azt lapátolgatták a kis homokozó lapátjaikkal, meg a földet is... az a koszosabb része a dolognak.
11:50-kor jöttünk be.

12:10-kor már kapták az ebédet, a székeikbe megint nem voltak hajlandóak beülni. Én egyedül már meg sem próbálom beültetni Őket, mert ha egyszerre állnak fel, netalántán egyszerre akarnának kiesni, akkor igencsak bajban lennék. :(
Járkálva valamennyi rizses húst megettek, de alapban álmosak, hisztisek, nyűgösek voltak már nagyon. :(
12:40 körül már kapták is a tejet, hátha elalszanak.
Nem jött össze. Azóta még kétszer kaptak repetát, tejhiányuk már tuti nem lesz, alváshiány viszont annál inkább, nem tudom mi lesz itt még estig... Egyszerűen nem hajlandóak aludni, pedig látszik, hogy álmosak. Saját ágyuk, egymás ágya, mi ágyunk, föld... minden volt már, de sehol nem alszanak.
Most épp Mamát és Apát keresik, kiabálva, mérgesen. :D

Mamáék 14 óra előtt indultak Szegedre, holnap bowling verseny lesz, valamikor estefelé jönnek majd.
Apa késő este jön, addig bírjuk ki valahogy sérülés nélkül... mert ha igazán beindulnak akkor megy a dobálózás ezerrel. :((( Persze utána is bírják ki....! :) Csak ilyenkor, ha egyedül vagyok Velük, mindig félek, hogy valami éri Őket... és nincs segítség, nincs kocsi, ha rohanni kell.. :(
Remélem nem lesz semmi baj... de azért el tudtam volna viselni egy minimum másfél órás alvást, addig is nyugi lett volna, azzal is telt volna az idő. :(
Nekem is hosszú ez így, mert innentől kezdve folyamatosan ott kell legyek, le kell Őket foglalni, túl sokáig nem megy ez nekem. :((
Főleg, hogy minden csak kevés ideig köti le Őket... kivéve a rosszalkodás, az ágyon rohangálás, a szekrények, tévé püfölése mindenféle kemény tárggyal. :(

Nna.. ezt megírtam vagy öt részletben, megyek is, este jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)