2011. március 26., szombat

Szombati összefoglaló

A mai nap elég jól telt. Éjjel minden rendben volt, aludtak a gyerekek, de 7 órakor mi felkeltünk Apával, mert 8-ra ment dolgozni...
7:20 körül azért már fent volt Livike is, de Levike csak kb 10 perc múlva ébredt, amikor már mentem be, hogy rendberakom Őket. Egyből Apát kereste, hogy hol van, miért nincs az ágyban..? :D Mivel ritka mostanában a korai munkába indulása, nagyon megszokták, hogy a reggeli készülődésnél itt van, hát most nem volt, de semmi baj nem történt, szépen, ügyesen engedték mindketten, hogy öltöztessem, tisztába tegyem Őket. Igaz, miután mindketten kész lettek, egy kicsit vitáztunk, mert én össze akartam csukni az ágyunkat, Ők viszont már a kispárnáikat is felvitték, hogy majd ott eszik meg a tejet... Hát.. én nem akartam ezt, mert akkor csak az ágyon rohangálás van és ilyenek. Nagy nehezen rávettem Őket, hogy menjenek le, de alig várták, hogy kész legyek és kijöjjek, már vitték is a párnáikat a földre - az ágyunk helyére - és ott fejezték be a tej ivászatát. :)))

A délelőtt nem nagyon akart telni, de azért eljött az idő, amikor már Mama is ki tudott jönni, hogy kimehessünk levegőzni. Ekkor már 11:30 körül járt az idő...
12:40 körül jöttünk be, jól kifáradtak, álmosak voltak...
Még előtte olyan 10 óra körül bent a szobában megettek egy szendvicset, amiben ma gyenge zöldhagyma is volt! :) Szerették, bár a vége felé már biztos elég volt, mert kiszedték a szájukból, nem erőltettem, örültem, hogy ennyit is megettek. Azt hittem, hogy Levike nem is fog egy falatot sem enni, de tévedtem. :)
Megittak egy üveg Kubut is csak úgy az üvegből szívószállal. :)
Az ebéd ma is üveges volt, Mama adta oda, ügyesen ették, még két túrórudi is simán lement és kaphatták is a tejet, mert már nagyon nyűgösek és álmosak voltak.

Apa 14 órakor ért haza, ma ilyen rövid műszak volt. :)
Livike pár perc múlva felébredt, de miután bevackolta magát a mi ágyunkra még visszaaludt.
Levike 14:40-kor ébredt, próbáltam még visszaaltatni, de már élénk volt, ficánkolt, virgonckodott. :)))
Sajnos Livikét is felébresztette... :( Végülis eleget aludtak, ráadásul este jól ki lettek fárasztva, mégis alig akartak most elaludni. :((

A délután játékkal, evéssel-ivással telt.
Tea, almapép, sonkás szendvics, tea... :))
Székletileg ma rendben volt minden! Remélem így is marad most már!

19 óra körül haza ért Papa is! :) (kicsit előbb, de akkor jöttek le Mamával)
Volt nagy öröm, a gyerekeket mondjuk rögtön jobban érdekelte az, hogy mi van a szatyrokban, amiket Papa hozott. :))
Volt ott mindenkinek valami! :)
A gyerekek kaptak egy-egy úszógumit nyárra, egy karikadobálós játékot (nem tudom mi a neve.. kereszt alakban van a két tartótalp, azokon vannak kis pöckök, amikre rá kell dobálni a színes karikákat. :) Egyből szét akarták szedni, szerintem azt hitték, hogy építő.. :) Kaptak még egy-egy kis hátizsákot is, Livike katicásat, Levike pedig teknősöset kapott Papától. :)Én kaptam egy nagy pakolós táskát, ebbe már annyi minden fér vásárláskor, hogy már el sem bírom cipelni szerintem... :)Volt még kávés csoki, Apának fűszertörő kismozsár, Mamának teafű, csoki, termosz, meg még nem tudom mi, nem nagyon láttam... :) Mindent köszönünk szépen ezúton is.! (bár Papa azt hiszem nem olvassa a blogot.. de nem baj:D)

Volt nagy öröm, játék, vidámság, nem tudtak betelni az újdonságokkal a gyerekek. Livike egyből kreált egy új játékot: a felfújt úszógumik elé ült és a karikadobálós játék tartókáival - kiszedhető, kb 20 cm-es műanyag bigyók...- dobolt az úszógumikon teljesen extázisba esve.. :D
Fel is vettem videóra, bár nem az első alkalmat, mert akkor a kamera épp nem akart működni.. :( Később is játszott így, na meg táncolt, pedig valami diszkós tucctucc volt éppen, de nem baj, Livikének tetszett..:D

Olyan jól eltelt az idő, hogy Mama is csak 20:15-kor ment ki, Papa pedig bentragadt fürdetésre is.. :)
20:40-re végeztünk, bár az utolsó 10 percben már Papa is ki tudott menni...
Livike szinte azonnal elaludt az ágyában.
Levike nem.. Ő nézte a tévét...
21:10-kor Livike is felébredt. Kért még tejet, pedig azt hittem az első adagot sem fogja megenni. Kapott, de mégsem aludt el. :( Levetkőzött, előhozta a labdát, az úszógumikat, mindent.. Ja, egy labdát is kaptak Papától, ez már nem megy be a kiságy alá... :D Persze két labda van, a másik az Mamáéké, már tavaly is játszottak vele a gyereke, természetesen ki kellett hozni este, mert összevesztek az újdonságon, hiába van még azon kívül kb 4 kisebb labdájuk.
Szóval most alvás helyett a labdákat hurcolták, visszaöltöztettem Őket, nagy könyörgésre a labdákat is eltehettem aludni (=kihoztam a konyhába...), és végül 22:30 körül aludtak el mindketten!
Már e is tettem Őket az ágyaikba. :)
Megyek én is aludni mert ma egy órával rövidebb lesz az éjjel. :(((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)