2011. március 28., hétfő

Igazán helyre állhatna már...

... a napirend. Persze, nem esett rosszul, hogy 10 óra 4 perckor ébredtek a gyerekek. :D Igaz, én már 9 órakor felkeltem, de az utóbbi idők 6 óra fél7, 7 órás ébredéseihez képest ez is nagyon jó volt. Az a 10 óra mondjuk csak még 9 lenne, de olyan is nagyon rég volt, hogy eddig aludjanak. Szóval ez a része OK, az viszont nem, hogy már megint itt van negyed 3 és még nem alszanak.. :(

Sikerült jegyet vennem az április 10-i babaruha börzére, ami a Széchenyin lesz. Ez az a társaság, akiknél lehetetlenség bekerülni a telefonvonalba, általában a megadott idő alatt amíg lehet Őket hívni, folyamatosan foglalt szokott lenni és az első fél óra után elfogynak a jegyek. Na ehhez képest én 9:40-kor kezdtem hívni, persze nem állandóan, de néha percekig, 5 mp-es szünetekkel tud tárcsázni a telefonom.. szóval hívtam rendületlenül. 11:10 körül egyszercsak kicsörgött! Az esélytelenek nyugalmával tárcsázgattam akkor már, hisz' 9 óra óta már tuti elfogytak a jegyek. Kérdeztem, hogy van-e még, "természetesen van". Nem szokott ez olyan természetes lenni. :D A lényeg, hogy lesz, tudunk árulni a nagy tavaszi börzén! Remélem vásárolni is tudunk majd. :)

A gyerekek elég jók voltak, szinte végigették a délelőttöt, pogácsát, friss zsömlét, teát.. :)
12:15-kor mentünk ki, Apával vittük ki Őket az utcára, majd még itt az udvaron is járkáltak kicsit... Elég hideg van ma, esőre áll, a tegnapi nagy esőzés után nem épp gyerekbarát most a füves terület sem. :( (=sáros).

13 óra előtt jöttünk be. Mama csinált sóskát, azt próbálta adni Nekik, de nem igazán jött be most sem, mint ahogy régebben sem. :( Álmosnak tűntek, főleg Livike. Kérték a tejet, bár tisztában voltam vele, hogy nem fognak elaludni. Tegnap is így volt. :(
Majd megint 15 óra után alszanak el - ha egyáltalán elalszanak -, hogy majd 23-kor még itt kelljen harcolni Velük, hogy aludjanak végre! :((

Apa kiment horgászni miután a gyerekeket behoztuk...
Itthon nem tud pihenni... esetleg akkor, ha a gyerekek is alszanak délután, de ez ugyebár most elég necces. Igaz, aludni kint nem tud, de állítólag Őt a horgászat pihenteti. Nem tudom. :( Sokszor írtam már, hogy én nem szeretem ezt a dolgot, de most mit tudok csinálni, meg nem tilthatom. :(

Nagyjából itt tartunk jelenleg.
Este jövök. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)