2011. március 7., hétfő

Tegnapi és mai képek. :))

Tegnap délelőtt végre csináltunk néhány közös képet a gyerekekkel, mármint úgy, hogy Apával, majd velem lettek lefotózva a gyerekek. Kézben. Ismét megállapíthattam, hogy ketten NAGYON nehezek, mi lenne, ha mondjuk 15 kg-osak lennének egyenként..! :)
Az album képeinek első részén ezek a felvételek láthatóak.

A következő részben a tegnap délutáni alvási kísérlet eredménye látható. Az, amikor a kihúzott ágyunkon hancúroztak apával, a nagyon durva rohangálások nem is lettek fotózva, mert akkor azzal voltam elfoglalva, hogy nehogy leessenek, meg próbáltam én is valamivel elterelni a figyelmüket a rohangálásról.

Az utolsó két kép pedig ma délután készült, amikor már azt hittem, hogy megint nem lesz alvás, de 14:30-kor ez a látvány fogadott... :)
Utána persze betettem az ágyaikba Őket, ott aludtak másfél órát szépen, nyugisan.
(ezt már írtam az előző bejegyzésben is... )

A sok szöveg után pedig jöjjenek a képek, szokás szerint albumban, feliratokkal. :)

Közös képek, játék Apával és délutáni alvás. (2011.03.06-07.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)