2011. március 7., hétfő

Hétfő eddig

Az éjszakánk jól telt, csak kissé rövid volt, a megszokotthoz képest legalábbis.
Levike már 6 órakor fent volt, odajött közénk, majd végül Apa mellé feküdt le kívülre, ott aludt még 7 óráig.
Livike 6:30-kor ébredt, Ő is kijött közénk, de már nem aludt. Jól elvolt, kivételesen le sem vetkőzött. :)
8 óra előtt keltünk, rendbe tettük a gyerekeket, minden ment a szokásos módon.
Apa 10-re ment ma is dolgozni.
Reggel még szép napos idő volt, a szél sem fújt, de 10 óra körülre elborult, feltámadt a szél, nagyon hideg lett. :(
A mai levegőzés így elmaradt. Maradt a nyitott ablak, többször, kis ideig.
Remélem holnap már jobb idő lesz és ki is tudunk menni!

Az ebédet 12:30-kor kezdtem adni, üveges kaja volt rizzsel, így kb két üvegnyinek felelt meg az adag, amit megettek. Ügyesen ették, de bent a szobában, a székekbe nem is próbáltam Őket bele ültetni...

13 órakor már kapták is a tejet és mehettek aludni.
Na igen... csak épp alvás nem volt.
Már elkönyveltem, hogy megint így jártunk, amikoris 14:30-kor nagy lett a csend...
Benéztem, mindketten a szoba közepén feküdtek egy-egy párnán és aludtak. :))
Óvatosan betettem Őket az ágyaikba és hamarosan elindultam a posta-gyógyszertár-Spar-kisbolt körutamra, kereken egy órán át voltam távol. 15:40-re értem haza.
Még aludtak.. :)
16 órakor ébredtek! :))
Sajnos a kedvük elég rossz volt, Levike nagyon sírt, szerintem még aludt, mert a szeme csukva volt, csak feküdt a mi ágyunkon, ahogy kivettem és sírt. :( Livike olyan aranyos volt! Simogatta, puszilgatta, át is akarta ölelni, de Levike ellökte magától. :( Majd épp csak kimondtam, hogy kéri-e a tejet, (ha van még az üvegben) és Livike már hozta is és adta. :)
Mindkettőjüket tisztába tettem, mert hiába voltak rendben ebéd után, mindketten betojtak...
Lehetett szellőztetni. :)))
Azóta nyugi van, bár most kezdődött a Sesame street, hamarosan csinálom a gyümölcsöt, bár az előbb Livikét kérdeztem, hogy hozzam-e, azt mondta nem... :)
Lehet, hogy még nem éhesek, így várok még kicsit...

Közben bejött Mama, megcsináltam a gyümölcsöt, Ő eteti Őket, én pedig hozzáfogok vasalni... Megint van egy jó nagy adag vasalni való, most a gyerekek ruhái, de az jobban halad, mint Apa dolgozós fehér pólói. :)
Este jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)