2011. március 3., csütörtök

Csütörtök eddig

Az este 23 óra után aludtak el mindketten. Livikét betettem az ágyába, mellé feküdtem, úgy aludt el, mint régen. Levike a mi ágyunkon, majd letettem az ágyába Őt is.
Éjjel minden rendben volt, Livike volt fent még 7 óra előtt, de visszaaltattam, utána viszont 8:45-kor ébredtek mindketten. :)))

Mamáék 1 óra körül értek haza, rossz volt az út a havazás miatt, de szerencsére semmi baj nem történt.

A gyerekek ma eddig elég jók voltak, néhány veszekedés azért volt, mert mindig ugyanaz kell, de ezt már megszoktuk. :)
10 óra sem volt még, amikor megettek egy szendvicset.
Apa ma rizses húst főzött, rendes mennyiséget, abból ettek a gyerekek is ebédre. A változatosság kedvéért rizses húst... :) Túrórudit is ettek, teát is ittak....
Délben etettünk, 12:45-kor már le is tettem Őket aludni...
Persze még azóta sem alszanak, Majd gondolom megint 14 óra után alszanak el.

Levegőzni ma nem tudtunk kimenni, mert esett a hó, de közben olvadt is...

Nagyjából ennyi van egyelőre mára... Este majd megírom, hogy mi volt még. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)