2011. március 9., szerda

Szerdai összefoglaló

Próbálom röviden írni. Tudom, sokszor kezdem így, mégis hosszú lesz. :)
Éjjel aludtunk, bár most volt vándorlás. Nem tudom hány órakor, de már világos volt kint, Livike jött mellém, aludt is tovább. Kicsit később Levike is megjelent, Ő Apa mellé feküdt. Később Levike visszament az ágyába, de utána megint kijött... Mivel nem sírnak, csak közlekednek, bebújnak mellénk, majd továbbállnak, ha úgy gondolják, igazán nem is nagyon ébredünk fel, legalábbis megnézni a telefonom, hogy hány óra, lusta vagyok. :) Na meg azért sem veszem elő, mert ha meglátja az épp aktuálisan mellettem fekvő gyerkőc, akkor tuti elveszi és nyomkodja. :)
8 óráig azért sikerült aludnunk, bár az utolsó fél óra már csak olyan felületes alvás volt, akkor már járkáltak a gyerekek.

Apa ma is 10-re ment dolgozni, itthon minden a szokásos módon zajlott.
Majdnem dél volt, amikor kimentünk levegőzni, Mama nem ért rá előbb, de nem tűntek nagyon álmosnak vagy éhesnek a gyerekek még. Alig, hogy kiértünk, jött Papa. Ekkor a gyerekek mindketten, mint akit kilőttek rohantak oda a kocsihoz, örültek Papának nagyon. :) Mama be is jött ebédet csinálni, a gyerekekkel mi maradtunk kint.
12:20 körül jöttünk be, ekkor már megint Mama volt velünk.

12:30 körül kaptak ma ebédet a gyerekek. Volt még egy adagnyi pörkölt, főztem hozzá tésztát, úgyis több, mint egy hete volt ilyen utoljára, akkor nem ették, gondoltam most hátha jobban fog kelleni.
Mivel sejthető volt, hogy nem ülnek majd a székeikbe, viszont ezt a szobában nem lehet enni, behoztam ide a konyhába a kisasztalt meg a székeiket.
Örültek az új helyzetnek, de nem ültek le szépen, mint ahogy azt mi szerettük volna. Járkálva, néha leülve - de akkor sem az asztalhoz - ettek. Livike most is inkább a tésztát ette, Levike pedig pont fordítva, a húst részesítette előnyben. :)
Nem sok maradt, összességében Levike evett többet, de Neki segített Mama is, én Livikének nem tudtam, mert akkor még annyit sem evett, mint egyedül.
Ettek utána túrórudit is, majd 13 óra után nem sokkal kapták is a tejet, hátha elalszanak...

14:20 körül lett csend.. addig repeta is kellett, Livike a mi ágyunkon fekve aludt el, Levike akkor még járkált.. Előtte pedig már feküdt Ő is a szőnyegen, kispárnán.
Kapott még repetát, azzal befeküdt a Livi ágyába, már majdnem 15 óra volt ekkor...
Mégsem aludt el. Sőt, Livikét is felébresztette, mert kivette a feje alól a kispárnát. :( Nincs elég párna, pont az az egy kellett! :(( Így Livike ma délután aludt egy szűk fél órát, Levike pedig semmit, inkább csak pihengetett.

Mama 17 óra körül jött, így el tudtam menni a postára meg a boltba.
Majdnem 18 óra volt, amikor haza értem.
Előtte már ettek a gyerekek almát, csak úgy simán felvágva, majd sajtos kiflit is, hogy ne mindig szendvics legyen.
19 óra előtt ettek simán sonkát, de ez sovány.. sült tarja, azt hiszem. :) Utána két doboz joghurt is becsúszott. :) Teát is ittak nap közben is.
Orrszívás, porszívózás, fürdés előkészítés, majd 19:40 körül kezdtük is a fürdetést.
A Mamával szokásos módon történtek a dolgok, minden rendben volt. (én fürdetek, Ő töröl, öltöztet...)
Livike már rögtön Levike ágyába kéredzkedett, jelenleg is ott alszik, ki sem jött ágyazás után sem, ebből sejtettem, hogy már nagyon félálomban lehet, ha nem toporog ott... :D Levike a mi ágyunkon van, de Ő is elaludt 21:10 körül.

Apa szabadnapos lesz holnap is és pénteken is. Horgászni akar menni, már múlt héten mondta, hogy mindkét nap szeretne kimenni, mert ott tud pihenni, kikapcsolódni, itthon nem, és sok a folyamatos munka, kevés a szabadidő, akkor sem tud pihenni. Hmm.. Kint a hidegben ülni, előtte és utána biciklizni az pihenés? Hát Ő tudja... én soha nem értettem a horgászat lényegét, de ezt már többször is mondtam.
Az biztos, hogy a két teljes nap ugrik, mert nekem holnap menni kell a személyimet és egyéb dolgokat intézni, szívem szerint egyáltalán nem sietnék, el tudnék én lenni a városban akár egész nap.... ! De jönni kell, a gyerekekkel ki kell menni levegőzni, meg engem idegesít, hogy mi van itthon, főleg a mostani hisztizős állapotukban. :( Az is más kérdés, hogy így megint egyedül vagyok a gyerekekkel, ha Ő nincs itthon.. hogy most dolgozni vagy horgászni van-e, majdnem mindegy ebből a szempontból. :( Mamának is biztos jól esne, ha két napig nem kellene azzal foglalkozni, hogy most akkor levegőzni kell kimenni, utána etetni, bár azt mostanában egyedül csinálom, de akkor délután úgy igyekezzen, hogy el tudjak menni a boltba/postára stb... szóval ha nagyon gonosz akarnék lenni, azt kívánnám, hogy essen a hó, akkor itthon marad Apa. :) De nem vagyok az... a havat én is utálom, menjen, nem szabhatom meg a szabadidejét.. Nekem meg majd lesz szabadidőm 10 év múlva, vagy 20, ha már a gyerekek felnőttek.. és még élek akkor.
Na jól van, nem nyavalygok, tudnám ezt még húzni-nyúzni, sok értelme nem lenne...
Majd lesz ahogy lesz, meglátjuk hogy alakul a holnap, a baj inkább az, hogy valahogy kedvem nincs semmihez, vasárnap délután is mehettem volna, mégsem mentem... :(

Be is fejezem.....
Holnap jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)