2011. március 11., péntek

Tiszta tavasz... :)

... volt ma. Bár nagyon nem éljük bele még magunkat, mert a jövő hétre megint hideget jósolnak. Ma mindenesetre szinte meleg volt, a gyerekekre sem kellett már overál, elég volt kabát, majd később már csak mellény is, mert még az is meleg volt. Na meg nem kellett volna a plusz pulcsi sem, amit én rájuk adtam. Ha már Mama is azt mondta, hogy sok a cucc, akkor biztos úgy van, mert Nála kevesen fázósabbak.. :)

Éjjel nagyjából rendben volt minden, Levike volt fent 4 órakor, adtam 120 ml tejet, tisztán, kíváncsi voltam, hogy így megissza-e, hogy még egy kevés tápszer sincs benne. Megitta. :) Livikének is csináltam, mert Ő is fészkelődött, de nem itta meg, szerintem nem vette észre, hogy oda tettem az ágyába. :)

Apa viszonylag korán kelt, nem tudom mikor mert nem néztem... de az elmondása szerint olyan 7:40 körül indult el horgászni, este fél 7-re már haza is ért....
Ez az igazi szabadnap, nem az én max három óráim. :( Na jó, nem panaszkodok, örüljek, hogy ennyi is van néha. :)

A gyerekekkel 8:20-kor ébredtünk, nem kapkodtam, úgyhogy 9 órára lettem kész mindennel...
Viszonylag jók voltak délelőtt, mivel jó idő volt, már korábban is kimehettünk volna,
de én a biztonság kedvéért megvártam, míg Mama is tud jönni.. így csak 11:30 körül mentünk ki. 12:45-ig levegőztünk, az egész homokozó készletet elővettem, homok híján a virágoskertet meg a virágládákat túrták... :)

Miután bejöttünk hamarosan kapták is az ebédet. Ma is üveges volt rizzsel, megették mindet, ügyesek voltak. Túrórudit is ettek, ma Mama etette meg Őket a szobában, mert hiába akartam átvenni, tiltakoztak, Tőlem nem fogadták el. Ilyenkor így van, ha már előtte kimegy Mama, akkor megeszik tőlem is, egyébként nem. :)
13 óra után nem sokkal már kapták is a tejet, simán, tápszer nélkül. Megették. :)
Azt hiszem át tudunk állni arra, hogy a napközbeni tejben egyáltalán nem lesz már egy kanálnyi tápszer sem, reggel meg este azért teszek bele, de már az esti repetába se tettem most...

Nem akartak aludni, de aztán 13:40 körül Livike szépen elaludt az ágyában, Levike pedig a szoba közepén a kupiban - mert kipakolt minden plüsst meg egyebet a fiókos szekrényből..- helyezkedett épp kényelembe a kockás párnán, majd el is aludt nemsoká. :) Közben itt hagytam Őket, a bébiőrt bekapcsoltam és bementem Mamáékhoz enni. 14 óra után elindultam a Sparba meg a kisboltba, szerencsére a kisbolt még hétfőn is nyitva lesz, nem kell legalább annyira bespájzolni tejből... :)

Livike kb egy órát alhatott, Levike sem sokkal többet, sőt talán kevesebbet, mert Ő később aludt el. Mindenesetre Mama már itt volt, amikor hazaértem...
Hamarosan bement mert dolga volt még, mi a gyerekekkel elvoltunk...
16:40 körül ettek gyümölcsöt, majd 17:50-kor szendvicset is, két falat híján megették mindet. Ittak teát is, majd ettek pár szem kekszet, megettek egy krémtúrót is, megint ittak teát... közben Apa is hazaért, hamarosan fürdettünk is, mert azt hittem Levike betojt, ne álljon alatta a dolog.. Nem tojt be. Szerintem most még be fog, pedig úgy tűnt. leszokik a fürdés utáni termelésről.

19:45-kor már készen is voltunk a fürdéssel, de még nem alszanak.
Livike is nyekereg, nem tudom mi a baj, az előbb is bementem, mert nem nyugodott, az ölemben ülve viszont semmi baja nem volt! Neki már elfogyott a kajája is, kapott még repetát. Levike sem alszik még, de Ő viszonylag nyugton van.
Egyébként csak már fürdés előtt kezdtek nagyon megkergülni, dobálózni, azért is mondtam, hogy inkább kezdjük, még mielőtt valakinek valami baja nem lesz. :( Nem néznek olyankor semmit, hogy kemény, puha, vagy egyáltalán mi az, amit izomból az ember fejéhez vagy egymáshoz vágnak. :(

Nagyjából ennyi volt ma a történés... Majdcsak elalszanak már, legalábbis ebben bízom.
Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)