2011. március 13., vasárnap

Vasárnap

Az este Levike már nem ette meg a második repeta tejet, hamar elaludt, mehetett a helyére.
Éjjel viszont 3 óra után nem sokkal már jött és bekéredzkedett Apa mellé. Valamiért mindig oda megy, már nem furakszik, mint régebben, hanem nekikezd nyávogni, amíg fel nem ébred Apa is és arrébb nem megy, hogy oda tudjon feküdni kívülre. Belül nem akar mostanában aludni, így nagyon kell mindig vigyázni, hogy nehogy leessen.
7:30 körül már nem nagyon akart aludni, járkált, majd Livike is felébredt, úgyhogy ennyit a sokáig alvásról. :)
8:10-re kész voltunk, öltözés, kaja, porszívózás.
Apa ma is 10-re ment dolgozni.

11 óra körül mentünk ki levegőzni. Most csak ide az udvarra, de jó nagyot szaladgáltak, játszottak, még az ebédet is kint ették meg a székeikben. :)
Nem akartak bejönni.. Utána sem, de azért 12:40 körül már adtam tejet és szépen le is feküdtek az ágyaikba szó nélkül.
Viszonylag hamar elaludtak, de Livike már 13:20 körül fent volt, szerencsére sikerült még visszaaltatnom...
Nem volt még 14 óra, amikor már mindketten fent voltak...

14:30 körül Mama lejött, így én el tudtam menni a boltba....
15:30 kor már adni kellett a gyümölcsöt, mert úgy tűnt, éhesek. :)
Pedig még előtte, amikor Mama jött, hozott rántott húst és zöldségköretet, azt is ettek a gyerekek. :) Nem baj, úgy a jó, ha sokat esznek. :)
17:20 körül már adtam a sonkás szendvicset, teát is persze többször is...
19 óra körül megettek két doboz joghurtot is, ekkor már Mama is itt volt megint.

A délután elég nehézkesen telt, nagyon nyűgösek és hisztisek voltak, de főleg Livike. Már ott tartunk, hogy nem lehet rászólni, mert egyből vérig van sértődve. :(
Akkora patáliát tud csapni, mintha minimum a világ dőlt volna össze! :(
Ma Livikére is elég keményen rájött a dobálózhatnék: látszólag előzmény nélkül elkezdte Levihez dobálni ami a keze ügyébe akadt, pl a zenélős kacsát is, ami eleve nem könnyű, hát még ha dobják! Utána jöttek a műanyag karikák, a tartója, meg még fene tudja mi... :( Akármit mondtam, nem hagyta abba. Persze amikor odamentem és elvettem tőle az épp dobni készült valamit, akkor egyből ment a hiszti, majd jött Levike és jól rácsapott tenyérrel a fejére, úgyhogy mindkettőjüket küldhettem a sarokba. Ott meg nekikezdtek egymásnak rötyögni. Ennyit a büntetésről.
Na valahogy azért csak eltelt az idő, sérülés nélkül megúsztuk a napot. :)

A fürdést 20 órakor kezdtük Mamával. Ma mindkettőjüket Ő fürdette, törölte, hajmosás is volt, amit Livike ma nagyon rosszul tűrt. Soha nem szerette, de most nagyon visított, ellenkezett, szerintem én nem bírtam volna Vele. :( A törölközés sem volt jobb. :( Levikével nem volt semmi gond.
Miután megágyaztam, Livike is egyből odafeküdt a mi ágyunkra, de már alszanak mindketten.
21 óra után nemsokkal már aludtak, nem kellett repeta sem, már csak le kell tenni Őket az ágyaikba és kész. Remélem nem ébrednek rá fel.

Ennyi lenne mára röviden...
Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)