2011. március 3., csütörtök

... és a folytatás

A gyerekek délután egy percet nem aludtak. 14 óra után is kaptak még egy adag tejet, de azzal sem aludtak el, játszottak, elvoltak, pedig mindketten álmosak voltak, többször lefeküdtek egymás ágyába, a szőnyegre, párnákra, mi ágyunkra, de hiába.

14:30 körül elszaladtam a kisboltba meg a gyógyszertárba, hamar megjártam.
16:30-kor kaptak gyümölcspépet, jól megették..
Játszottunk, nyűgösek is voltak nagyon, bukdácsoltak, estek-keltek... Livike esett egy hatalmasat az ágy végéről a szőnyegre, hiába mondtuk előtte ezerszer, hogy ne álljon már ott, csak felállt.. elindult, hogy majd lejön, de valószínűleg elmérte a helyzetet, mert egy-az egyben keresztül esett Apa lábán, le a földre. Szerencsére nem a fejét ütötte, de nagyon megijedtünk, mert úgy sírt, hogy még levegőt venni is alig akart. :( A telefonteszt persze működött most is, gyorsan előkerestem belőle a fényképeket, sorolta is, hogy melyiken ki van. Nagyon figyeltük, hogy nincs-e valami rendellenes a viselkedésében, mivel igazán nem lehetett tudni, hogy mijét ütötte be, de szerencsére semmi jele nem volt annak, hogy baja lenne, virgonckodott, huncutkodott, végignyomogattam mindenét, nem fájlalta egyik testrészét sem. Szerintem csak nagyon megijedt... nem volt ezzel egyedül. :( Álmos volt nagyon, már azt mondtam, hogy ha akar aludjon, nem baj, hogy már 16 óra is elmúlt... de nem aludt.

17:20 körül Mamával elszaladtunk a dm-be pelenkáért meg még pár dologért, 18 órakor már itthon is voltunk.
Apa közben csinált valami carbonara jellegű tésztát, csak sonka helyett darálthússal van, hátha esznek majd a gyerekek is belőle...
Már a székeikbe sem akartak beülni. :( Na jó, akkor felvettük a mamuszokat és hadd járkáljanak itt a konyhában, csak egyenek. Livike evett egy kevés tésztát, Levike meg sem kóstolta! Pakolt, előhozta a porszívót - az igazit - , mindent átrendezett a konyhában, szóval nagyon elvolt Ő is és Livike is. Amikor bevittem Őket a szobába, hogy akkor majd esznek ott szendvicset, Levikének ez annyira rosszul esett, hogy vagy 10 percig keményen hisztizett, de a végén már csak remegve hüppögött Apa ölében, Livike közben már ette a szendvicset, mire hajlandó volt Levike is beleharapni. Utána már evett Ő is szépen.

Mama 19 órakor jött be, még volt két falat szendvics, azt még megették és utána kezdődhetett a beindulás, álmosság ide vagy oda... rohangáltak, kacagtak, minden úgy ment, mint mikor 2 órákat alszanak délután. :))
A fürdést 19:50-kor kezdtük Apával, Mamának sikerült viszonylag jól kimennie, nem volt hiszti vagy sírás, mint máskor..
Livikét Apa fürdette, törölte, öltöztette. Minden rendben volt Vele. Levikét én fürdettem, de Apa folytatta a többi dolgot, én elpakoltam és megágyaztam.
Levikével sem volt semmi gond.
Livike ma ki sem jött az ágyából, szépen evett és hamarosan el is aludt. Nagyon álmos és fáradt volt már...! Nemrég volt fent, de csak abból tudom, hogy cuppogott egy sort a kajáján, ami nem baj, mert ha nem evett volna semmit belőle, akkor tuti felkel éjjel, mert éhes. Még így is benne van a pakliban, hogy úgy lesz.
Levike a mi ágyunkon aludt el 21 óra körül, már Ő is az ágyában alszik.

Nagyjából ennyi volt a mai nap.
Holnap Apa 10-re megy dolgozni, zárós lesz. Mamáék délután mennek Szegedre, mert szombaton bowling verseny lesz... Megint hosszú lesz a napunk, de ha csak annyira lesznek jók a gyerekek, mint kedden is, akkor nem tartok nagyon a holnaptól. Amúgymeg igen, mert mindig van valami, hogy aggódjak, nehogymár simán menjen minden. :( Nade bízzunk benne, hogy jól telik a napunk és az esténk is.

Holnap jövök ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)