2011. március 23., szerda

Szerda

Nézzük a mai napot tényleg röviden:
(tudom, tudom... a rövid az nálam mindig hosszúra sikerül..:) )
Szóval...
Éjjel minden rendben volt. Most nem volt vándorlás, Livike is csak 7:20-kor ébresztett, szó szerint, mert arra ébredtem, hogy ott áll mellettem és szólít, hogy Anya.. :) Levike még aludt, Ő 8 óra előtt ébredt. :) Jó kedvük volt, nem volt semmi gond. Mi Apával hamarosan felkeltünk, miután Livike felébredt, mert Apának mennie kellett 9-re a Corába egy lehetséges munkalehetőséget megbeszélni... Készülődni kellett, na meg oda azért fél óra minimum az út biciklivel.
A gyerekeket így egyedül tettem ma reggel rendbe, nem volt semmi gond. Livikének még volt egy félkemény széklete reggel, azóta semmi, Levikének 11 óra előtt és délután 18 óra körül is volt egy eléggé lágy állagú... Mégsem lenne még vége? :(( Vagy kitudja, máskor is van ilyen napokig, csak nem szoktam ügyet csinálni belőle. Az a lényeg, hogy ne sokszor és ne olyan híg és nagyon rossz szagú legyen... Na.. csak megvolt mára is a kaka téma... :(

Délelőtt (is) eléggé nyűgösek voltak, úgyhogy ahogy Apa hazaért 10:30 körül, hamarosan vittük is ki Őket az udvarra levegőzni, játszani, homokozás helyett földet túrni...
10:45-től 12:05-ig voltunk kint. Álmosak, nyűgösek voltak a végére már, nem is igazán ették meg a főzeléket sem, ami híja volt azt Levike ette. Livike egy kanálnyit evett csak és utána befeküdt tüntetni az ágyába, hogy neki már a tej kell. :)
Megkapták mindketten.... 12:35-kor tettem le Őket. Livike szinte rögtön elaludt. Levike még járkált, nézte a tévét, majd 13 óra előtt Ő is visszament az ágyába és aludt. Pontosabban a Livi ágyába, mert úgy vackolódtak be az elején, hogy egymás helyén voltak. Livike kb 5 perc közös alvás után fel is kelt, nem volt rossz kedve, de már nem aludt tovább, úgyhogy fél óra volt kb az Ő mai alvása.
Levike még aludt, pedig Livike nem volt valami halk... Evett kekszet meg ropit, amikor elfogyott rögtön éktelen visításba kezdett, de Levikét ez sem zavarta, Ő aludt. 14:40-kor ébredt a Legény is, addigra épp készen lett a rántott csirke és a krumplis tészta is, meg is ettek kapásból egy mell darabot felcsíkozva. :))
Ittak teát, játszottunk, telt az idő...

17 óra előtt elszaladtam a postára meg a kisboltba is, majd miután hazaértem kivasaltam a gyerekek cuccait, telt az idő...
Apa a gyerekekkel volt közben. Ettek almát, majd sonkát is, csak úgy lightosan, de mindig csipegettek, én meg porszívóztam időközönként, mert nagyon tud irritálni a sok morzsa. Nem beszélve arról, hogy amikor mamuszban vannak még azzal jobban bele is tudják taposni a szőnyeg szálaiba a morzsákat, utána meg nem lehet annyira jól kitakarítani. :(

Viszonylag hamar eljött a fürdés ideje, 19:40-kor már kezdtük is, addig építőztünk, kirakóztunk, rajzoltunk... de folyton összevesztek, úgy alapban megmaradt a nyűgösség egész napra, így estére is. :(
Mindkettőjüket Apa fürdette ma, én ágyaztam és pakoltam.
Livike egyből a helyén aludt el, Levike pedig később, 22 őra körül aludt csak el. A film végét konkrétan végig táncikálta, mert latinos zene volt benne és az nagyon tetszett.. :) Rendesen meg volt sértődve utána, amikor vége lett, hogy nincs több zene, és mi az, hogy nem kapcsolom be a rádiót! :) Nem sírt, csak dünnyögött, csettintgetett a nyelvével, - ez a zene iránti igény jelzése, meg a katt-katt is - táncolt az ölemben és fülig érő szájjal vigyorgott közben. :))
Miután végre nyugalom lett és letettem a helyére, akkor Livike ébredt fel megint sírva, kétségbeesve miamiázva... Nem tudom mit álmodik össze ilyenkor. :( Viszonylag hamar megnyugszik, de akkor is.. olyan ijesztő ilyenkor... :(

Egy ideje már nyugalom van, megyek én is aludni....
Holnap jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)