2011. március 22., kedd

Keddi összefoglaló

Próbálom gyorsan írni a mai nap eseményeit, mert már nemsokára éjfél és álmos is vagyok...
Szóval:
Éjjel minden oké volt, de Livike 4 óra körül befészkelte magát Apa mellé kívülre. Persze 6 óra körül sikerült is leesnie, szerencsére ott volt a két kispárna, nem tudom miért, és ki tette oda, de jól jött... egyébként sem esne nagyot, maximum rosszul tudna esni vagy a vasba ütné meg magát. Szinte fel sem ébredt, bár rögtön siettem felvenni és ezúttal már magam mellé tenni - belülre - , ott még azért aludt kb 7 óráig. Utána felkelt, járkált, játszott, rajtunk mászkált, de azért még 8:20-ig tudtunk aludni, vagy legalábbis pihenni. :) Levike ekkor ébredt, lehet, hogy még aludt volna, ha Livike nem ébreszti fel azzal, hogy rámászik. Miután felébresztette és Levike elkezdett nyekeregni, gyorsan be is feküdt a saját ágyába, és úgy csinált, mint aki alszik... A kis huncut csajszi..:D

8:45-re készen is voltunk a gyerekek rendbetételével. Livikének volt egy közepes adag vegyes széklete, az a majdnem jó kategória, de ezzel mára be is fejezte szerencsére a dolgot, úgyhogy este már tejet kapott Ő is. (ebéd után még tápszert...)
Levikének is reggel volt csak nagy adag rendes széklete. Neki már tegnap sem volt semmi gond. :) Remélem egy jóideig megint befejezhetem az erről történő írást, ami ugye azt jelentené, hogy minden OK, nincs hasmenés, nincs baj! :)

Délelőtt elég jól elvoltunk, bár 10 óra után már nagyon nyűgösködtek, mentek volna ki, de Apa gondolkodott, hogy most mit csináljon, menjen-e vásárolni, vagy majd elmegy később. Mamával azt beszéltük meg, hogy ha a gyerekeket letesszük délután aludni, de legalábbis olyan 13 óra körül legkésőbb kimegyünk a Corába, majd Ő megy edzésre 14 órára, utána meg majd felvesz valahol, ahol épp vagyok, vagy hazajövök busszal. A Corába azzal a céllal mentünk, hogy nézzünk nekem bőrkabátot/dzsekit, mert valamelyik nap látta Mama hogy vannak elég jók és elég jó áron.
Na igen.. A jó ár az mondjuk 10ezer Ft-ot jelentett, ez egy valódi bőr kabátnál tényleg jónak számít. Volt ott persze 50ezer Ft-os is közvetlen az akciósok mellett, nekem sikerült is egyből meglátnom és kinézni, hogy jajj, ez de kis csinos.. :D Aha, az. Nekem azután hogy meglátok valamit, az első dolgom a termék árának megnézése szokott lenni, na itt is úgy volt, így azzal a lendülettel már léptem is arrébb... :))
Az akciós kabátokról meg annyit, hogy felpróbáltam kb 4-5 példányt, mind el volt szabva, ennyire nem lehetek én selejtes...:D Elvileg az én méretem S-es, max M-es, na itt volt, hogy az L-es is kicsi volt, meg mondjuk az egyik 38-as nagy, a 42-es meg kicsi... :) Na nem is az a lényeg, hogy milyen méret van beléjük írva, hanem, hogy húzott az ujja, megvolt csavarodva az egész anyag, szóval jól el voltak szabva egytől egyig. Olcsó húsnak ugye....
Ez a kabátvásárlási ötlet pedig abból jött, hogy nekem van ugye a jó meleg télikabátom, meg egy vékony farmerdzsekim. A kettő között viszont nincs, amit pl ilyen időben fel tudnék venni, tehát valami átmeneti jellegű cucc kellene.
Mamának van egy fekete bőrkabátja, ez olyan zakó jellegű, de hosszított, na mindegy.. szóval nem cipzáras, mint az én régi kabátom, ami mellesleg javításra szorul, mert tönkre ment benne a cipzár és befesteni sem ártana, talán rászánom majd megam, hogy megcsináltassam, ha megéri árban. Na meg ha rám jön, mert bár nem hinném, hogy ősz óta híztam volna, de már akkor is - és mindig is - eléggé szűköske volt rám az a dzseki. A lényeg, hogy Mama azt mondta, hogy ha nem lesz más, akkor azt a fekete kabátot nekem adja, mert Ő nem használja - nem is igen volt rajta, csak pár alkalommal -, ne álljon ott a szekrényben. Szóval úgy tűnik lett egy jó kis kabátom, ezúton is köszönöm szépen! :)
Na majd írom a Corás eseményeket tovább, bár már nem volt sok, de előbb haladjunk tovább a délelőtt eseményeivel.

A gyerekeket 10:45 körül vittük ki levegőzni, csak itt az udvaron voltunk, dél is elmúlt, amikor behoztuk Őket. Jó alapos kéz- és arcmosás után - csupa földesek lettek... - következett egy jó adag hiszti, szerintem Ők sem tudják mi bajuk volt... enni nem akartak, legalábbis kérdésre nem kértek. Máskor kérik. :)
13 órakor viszont már megettek egy üveges kaját Apától, majd ettek ropit és kekszet is, ja még mikor bejöttünk ittak teát is.
13:10 körül indultunk el Mamával, Apa maradt a gyerekekkel.
Miután megnéztük a kabátokat Mama indult is, hogy odaérjen az edzésre 14 órára. Én maradtam.. Jól elnézelődtem az időt a Corában, alig vettem valamit, de a nézelődés az nem került pénzbe..:D 15 órakor jöttem ki. Megnéztem, hogy 15:17-kor jön befelé egy busz, vacilláltam, hogy eljöjjek-e azzal, vagy majd az egy óra múlva következővel... Épp tudtam volna még hova menni, mert ott van sok üzlet még, ahol nézelődhettem volna, de már idegesített, hogy mi lehet itthon, hogy bír Apa a gyerekekkel, stb. Így eljöttem azzal a korábbi busszal. Gondoltam megeszek egy hamburgert, több mint egy éve nem is ettem szerintem... (ha nem kettő...). :)
15:30 volt, amikor hívott Mama, hogy hol vagyok, hol vegyen fel. Mondtam, hogy már a városban, és hogy majd hazamegyek, mert még a dm-be be akarok menni, de mindenképp hívjon fel, ha úgy látja itthon, hogy harcihelyzet van. Nem hívott, így gondoltam, hogy rendben van minden. Mondta Mama, hogy ne kapkodjak, menjek csak nyugodtan mindenfelé, majd elbír a gyerekekkel az Apjuk, Ő is elmegy egész napra horgászni, nekem sem kell rohanni ész nélkül. Na igen. Nekem így is összesen 3,5 órára jött ki a távollétem ideje. :) Mivel ezidő alatt végig mentem, még a buszon is álltam, úgy elfáradtam, hogy ha akartam volna se nagyon tudtam volna már többet gyalogolni. :( Mivel nagyon ritkán buszozok inkább gyalog megyek, furcsa volt, hogy épp jött az ellenőr is és hogy pont a Corás buszon, ami nem egy sima helyi járat. Vagyis az, de mégsem úgy jár, mint a többi. :)))
Kajálás után beszaladtam a dm-be, utána a másik dm-be is - jó, hogy kettő is van kis távolságra egymástól - , mert az elsőben nem volt olyan üveges kaja, amit mostanában megesznek a gyerekek... Hazafelé útba ejtettem a kisboltot is, úgyhogy 16:40-re értem végül haza.

Csend volt, szépen eljátszottak, Mama mondta, hogy mióta Ő itthon van nem hallott hangoskodást, úgyhogy vagy alszanak, vagy jól eljátszanak. :)
Alvás Levikének kb egy órahossza volt, Livikének pedig csak fél óra, mert Apa hasán fekve/kitekeredve aludt el, amit ennél tovább Apa nem bírt már, olyan kényelmetlen helyzetben feküdt, úgyhogy le akarta tenni az ágyra, amire persze rögtön felébredt Livike. :(
Alig vettek észre, ahogy bejöttem... :) Pedig csak tévét nézték, de ugye a kedvenc meséjük ment éppen.. :)) Közben almát ettek Apától, majd hamarosan nagyon megkergültek, főleg miután Apa csinált magának szalonnás-kolbászos-hagymás rántottát, és azt meglátták. Mondtam, hogy abból nem kellene adni, egyetlen "alkatrésze" sem nekik való... Még a tojás sem, mert Apa nem süti meg jól, Ő úgy szereti, ha majdnem folyós... Hát, számomra így eléggé gusztustalan a rántotta, tudom, én a másik véglet vagyok, mert én meg a lelkét is kiszárítom, de én meg úgy szeretem. :) Nem is ez a lényeg, hanem a gyerekek nekiálltak eget verően visítani, hisztizni, nyammnyammolni, közben nem kérték a szendvicset sem, amit épp adni akartam, nem kértek teát sem, kekszet sem, semmit.. egyébként Apa kajáját sem, mert megkóstoltatta velük mégis, hogy hátha akkor megnyugszanak, még ha nem is eszik meg.. de nem ették, nem is nyugodtak. Addig nem, amíg Apa nem végzett az evéssel és újra be nem jött a szobába. Tőle nagynehezen még a szendvicset is elkezdték enni és felváltva siettek a falatért, hogy haraphassák a zsömlét. Még ilyet! Kicsit nem vagyok itthon és máris le vagyok tojva?? :(( Egyébként Levikén volt rajta nagyon a hiszti, de már komolyan nem tudtuk, mit csináljunk vele, mert semmi nem volt jó. Ja igen, egy valamivel meg lehetett volna nyugtatni, ahogy közben rájöttünk: ki akart menni. Nem csak ide a konyhába, hanem ki az udvarra. Este 6-kor?! :) Hát persze, hogy nem mentünk ki. Egy világ omlott össze....
Szépen lassan megnyugodott, ettek, majd teát is ittak, a szívószállal ivás nagyon bejön, tetszik Nekik. :) Tegnap próbáltuk először, Livike egyből nagyon ügyesen ivott vele, mint aki mindig azt csinálta. :D Levike is ivott, de Ő inkább játéknak használta a szívószálat, összehajtogatta meg ilyenek.. :)
Szerintem ma nem kellett 1 perc sem, már be is ment mind egy cseppig. :)

Szendvics evés, tea ivás, játék, akkor már jobb kedv, majd 19 óra után joghurt evés, 20:05-kor fürdés, Livike 10 percen belül alvás.. :) Levike még 23:20-kor is fent volt, de most már Ő is alszik, már letettem az ágyába.
Megyek én is mindjárt...

Még annyit, hogy itt is köszönöm szépen a névnapi képeslapokat, köszöntéseket! :)
Családilag kicsit előrébb hoztuk a dolgot, már szombaton megkaptam Mamától és Papától az ajándékomat, aminek nagyon örültem, és még egyszer köszönöm szépen! :)
(Mivel Papa vasárnap reggel utazott el, ezért kaptam meg előbb, hogy még itt legyen Ő is...)
Egy külső winchester a laptopomhoz, jó nagy kapacitású, 1 Tb :) (1000 Gigabyte!) :)
Van most már elég hely a videóknak és a fényképeknek, amik a gépemen már nem nagyon akarnak férni... :)

Na jól van, megyek most már aludni....
Holnap jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)