2011. március 5., szombat

... és a folytatás

Livike bár felébredt, szépen vissza is aludt a mi ágyunkon úgy, hogy odafeküdtem mellé, fogtam a kezét, néha rámnézett, majd aludt egészen 15 óráig! :) Levike kb 10 perc múlva ébredt fel, jó kedvük volt, összességében elég jók voltak ma. :)

16:20-kor kaptak gyümölcsöt, majd játszottunk, kirakóztunk, építettünk, rajzoltunk is. Mesélni is próbáltam ma is és tegnap is könyvből, de ez még nem érdekli Őket. A könyv, az igen, hogy minél hamarabb megkaparinthassák és széttéphessék, úgyhogy ezzel még mindig várnunk kell. :( A keménylapos-leporellós képes könyveken szépen elmutogatják már régen, hogy mi micsoda, de odaadni azokat sem érdemes, mert egyből megy a széttépés, megrágás, szóval egyelőre még mindig nem barátjuk a könyv. :((

18 óra előtt megettek egy nagy szendvicset, Apa hamburgerzsömlét hozott reggel a boltból, jóval nagyobb, mint a sima vágott zsömle, amit venni szoktunk. :)
Teát is ittak...

Mamáék is hazaértek 18 óra körül, nem igazán tudom pontosan hány óra volt.
Mama jött is hamarosan, akkor fejezték be a gyerekek a szendvics evést, volt nagy öröm, hogy végre itt van Mama! :)
Eléggé beindultak mindketten, rohangáltak, forogtak, amit elég rossz nézni, mert szédülésig csinálják....
Két kiskanálnyi híján megettek két doboz epres joghurtot is most este. :))
Megvolt a mai dobálózás-verekedés is, erről mikor fognak már leszokni, nem tudom. :(

A fürdetést 19:45-kor kezdtük Mamával. Mindkettőjüket én fürdettem, a többi dolgot Ő csinálta, én elpakoltam, megágyaztam.
20:10-re lettünk készen. Mindketten a mi ágyunkra feküdtek, de Livike már bevonult Levike ágyába, úgyhogy Ő most ott alszik, Levike még mindig a mi ágyunkon.
Ahhoz képest, hogy jót aludtak délután, elég hamar sikerült most este is elaludni. :)
Meglátjuk, hogy így marad-e, vagy lesz még ébredés.
Na meg éjjel vándorlás... Jó lenne, ha arra nem szoknának rá!

Ennyi lenne mára, holnap jövök ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)