2011. március 28., hétfő

Vasárnapi összefoglaló - már hétfőn...

Az éjszakát nem, de a nappalunkat eléggé megkavarta az óraátállítás. :(
Reggel 7:30-kor ébredtek, - a régi idő szerint - , a délelőtt hamar eltelt, furcsa volt 11:30-kor, hogy már ennyi az idő, ilyenkor már rég kint szoktunk lenni, közben dehogy...! az még csak 10:30 lenne! :) A gyerekek egyébként nem csak egy órával voltak elcsúszva a délutáni alvást tekintve pl., de haladjunk sorban.

Minden ment a szokásos módon. Apa ma szabadnapos volt, szerencsére horgászni se ment ki, úgyhogy itthon volt. :)
A gyerekeknek 10 órakor adtam egy sonkás szendvicset amibe tettem retket is, de azt nem ették.. Kiszedték a szájukból a falatot, úgyhogy a felkarikázott retkeket szépen kiszedegettem, úgy már megették a zsömlét :)) Pedig még semmi íze nincs a reteknek... a zöldhagyma szerintem intenzívebb volt, mégis ették, na mindegy.

11 óra körül mentünk ki az udvarra levegőzni. Eleinte szép idő volt, de ma eleve nem volt olyan jó meleg, mint az utóbbi napokban. Ahogy telt az idő, egyre hűvösebb lett, elborult, fújni kezdett a szél is, úgyhogy amikor már a gyerekek keze is hideg lett akkor bejöttünk. (az egy dolog, hogy én fáztam, de nem is volt rajtam sok cucc:) )
Mama is kint volt velünk, Levikét Ő hozta be, Livikét Apa, én készítettem az ebédjüket. Melegítettem a gulyáslevesből jó sok sűrejét és levet is, bár nem nagyon bíztam benne, hogy megeszik, viszont pozitív csalódás ért, mert jóízűen ették Mamától...:)
12:50 volt, amikor hozzákezdtünk az etetéshez.
13:15-kor már nagyon álmosak voltak, kérték a tejet, úgyhogy meg is kapták, Mama kiment és úgy is tűnt, hogy el fognak aludni. Nem úgy történt.. Bár ha azt vesszük, ekkor még csak 12:15 volt... de ha a továbbiakat nézem, hogy még 15 órakor is fent voltak.. ! Livike 15:20 körül aludt el végre a mi ágyunkon, Levikét pedig én altattam el állva, ringatva a vállamon kb 10 perc alatt, így Ő 15:30-tól aludt kb.
Livike 16:30-kor ébredt, Papa épp bejött, úgyhogy utána volt öröm.. :)))
Levike 17 órakor ébredt, jó nagyot aludt, mármint időben annyira nem volt ez sok, meg ugye még csak 16 óra lenne... ejj.. minek ez a kavarás az idővel? :(
Szóval Levikén látszott, hogy nagyon jót aludt, egészen belemelegedett... :)

Papa 17:30 körül ment ki, közben Apa megint gyúrt be egy kis tésztát vajas pogácsának, amiből a végén lett pár darab lekváros kifli is. :) Ebben segítettem a szokásos dolgot, majd amikor kisült az első adag már ehették is a gyerekek. :)
Hiába adtam volna én akkor zsömlét, vagy bármit, az illatát érezték, úgysem ettek volna meg mást! :) Persze megvártuk, míg meghűl, nehogy megfájduljon a hasuk. Én nem vártam meg, ettem forrón kitudja mennyit... egyszerre, sokat... jujj. :( Utána meg alig tudtam megmozdulni. :( Egyébként is annyira fájt ma a fejem egész nap, még most is.. ami nekem fura, mert egy évben kb kétszer szokott. Na, ebből ezévre már megvolt egy..:D Szóval ez az idióta időjárás teljesen megkavar már mindenkit....

Jajj, még a kajáról jut eszembe, hogy Apa csinált megint sonkás tésztát (carbonara), amiből egy jó nagy adagot a gyerekeknek is adott, amíg én elszaladtam a Sparba, miután elvileg letettem Őket aludni. Gyakorlatilag nem aludtak el, Apa pedig megpróbálta, hogy mit szólnak hozzá.. Szerették. :) Furcsa ez is, mert régebben is próbáltam már adni ezt a kaját, de akkor nem kérték.

Fürdésig hamar eltelt az idő. Észre sem vettem, hogy már 19:30 van, a belső órám még nem állt át....
A fürdést 20:10-kor kezdtük, érdekes módon, megint nagyon álmosak voltak már, ásítoztak, dörzsölték a szemüket...!
Mégsem aludtak el egyhamar. Kb ötször levették a hálózsákot... :( Szaladgáltak, nem nyugodtak, hisztiztek, majd kacagtak. Rosszalkodtak. Látszott, hogy eszük ágában sincsen aludni! Nem tudtam mi a veszélyesebb, ha az ágy körül rohangálnak (beütik magukat az ágyvasakba...), vagy ha az ágyon hancúroznak, rázzák a fejüket és összefejelnek, egymásra ugranak, stb.. :(
Repeta tej, könyörgés, minden volt már.. Végül csak az álmosság győzött 23 óra után. Mindketten a mi ágyunkon aludtak el végre, már fél órája kb le is tettem Őket a saját ágyaikba.

Hmm.. úgy látszik ma méginkább szétszórt vagyok az írás terén, a mai legelső dolgot hagytam utoljára, bár nagyon nem is érdemel előrébb helyet. :(
A súlymérés!
Reggel nem felejtettük el megmérni a gyerekeket.
Megint van 60 gramm különbség közöttük, megint Livike javára, ami mondjuk még elmegy.. Emlékeim szerint mindketten gyarapodtak, aztán ahogy megnéztem a kis noteszt, amibe írom, akkor láttam, hogy a nagy francokat..! Ha nem vontam volna le a body meg a tiszta pelenka súlyát, akkor lettünk volna ott, ahol a múltkor! :(
Tehát most kb annyival kevesebbek mindketten! :(
Bár pont az utóbbi időben volt megint ez a hasmenéses nyavalya, de nem olyan durván azért, mint múltkor... Na meg az üveges kaja se nagyon jó már Nekik gondolom... Valamit nagyon ki kell találni, hogy többet hízzanak. Jajj, ez az evésmizéria állandóan! :((
Nem is tudom mi lenne, ha nagy lakásban laknánk, bár itt is rohannak állandóan, ha kint vagyunk meg főleg. :) Sajnos ha a szendvicset eszik a szobában, akkor is egy idő után amikor már csillapul az éhség és a kaja utáni nagy lelkesedés, akkor esznek ugyan tovább, de közben már rohangálnak, ami ugyebár nem is épp veszélytelen dolog, mert még félre is nyelhetnek akár. :( Valahogy vissza kellene szokni az etetőszékekbe! Vagy a kisasztal-kisszék megoldás is jöhet, nekem mindegy, de ott sem maradnak meg egy helyben, folyton mennek, mint akinek hejj de sürgős!

Na akkor jöjjenek az adatok:
Livike: 10370 gramm,
Levike: 10310 gramm volt ma reggel.

Be is fejezem, mert bár még csak most lenne éjfél, eléggé álmos vagyok, megyek is aludni mert sosem tudhatom milyen nap vár rám. :( (ez alatt azt értem, hogy mennyire lesz nehéz a gyerekekkel...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)