2010. március 28., vasárnap

Végre vége ennek a napnak is...!

Legalábbis remélem, hogy most már alvás lesz végre, mert eddig nem igazán volt nap közben sem. Csak nyekergés, sírás-rívás, nehezen evés, aludni nem akarás...
Kicsit megkavart mindenkit ez az óraátállítás. Már reggel is sejtettem, hogy csúszások, eltérések lesznek a megszokott alvási és evési időpontokban. Ehhez még hozzájött az én nyűgöm, rosszkedvem, idegeskedésem, az olyan hangulatom, amikor még saját magamat is nehezen viselem el, és legszívesebben elbújnék valahova és sírnék... Hogy miért jött ma ez rám, nem tudom. Csak sejtem, hogy összefüggésben van a fogamzásgátló gyógyszerrel, vagyis most épp azzal, hogy ma kellett megjönnie, és megfigyeltem, hogy mióta szedem ezt a gyógyszert (most már 8. hónapja, előtte soha nem szedtem semmit...) mindig ilyen vagyok előtte való nap, és aznap amikor ott az idő. :(

Reggel 5-kor jelzett Apa telefonja, ami ugye még 4 óra volt elvileg, na ekkor Livike is felébredt, de csináltam Neki kaját és azzal vissza is aludt. Olyannyira, hogy következőleg 8:50-kor ébredtünk! Átállítás szerinti 8:50-kor, ami levonva is 7:50, rég aludtak eddig reggel. Mostanában jó, ha 7 óráig tudnak aludni, erre pont ma jól megcsúsztunk az idővel. :)
Ebből kifolyólag 11:15-kor kapták meg a tízórait, mert akkor láttam, hogy kezdenek álmosodni, hát kell pár nap, mire vissza tudunk állni a szokásos időkre.
Egyedül kezdtem etetni, Livike semmit nem evett, Levike megette a saját részét szinte mindet, amikor bejött Mama, és Ő meg tudta etetni Livit is és még Levi is evett pár falatot.

Mivel ma is elég jó idő volt - bár a szél fújt - a kinti alvást választottuk. Hát ebből a kinti az igaz volt, az alvás csak Levike részéről, Ő is csak egy óra múlva aludt el kb fél órára.... Livike pedig egyáltalán nem aludt semmit! :( Gyorsan elmentem a boltba kenyérért meg még ami kellett, addig Mama vigyázott rájuk, Levi aludt, Livit pedig behozta a szobába, hátha a helyén elalszik. Nem aludt el.

Miután haza értem Levi is felébredt, úgyhogy hoztam is be Őt is. 13 óra múlt ekkor már. Megcsináltam az ebédjüket, játszottunk, jó kedvük volt, nem tűntek sem éhesnek, sem álmosnak.
14:30-kor kezdtem az ebédeltetést. (az lenne a 13:30) Most Livike is szépen elkezdett enni, egy ide-egy oda alapon adtam Nekik a főzeléket. Az első tál kajával még épp nem végeztünk, amikor a Kisasszony megmakacsolta magát és nem evett tovább. Mama most is jókor érkezett. :)) Nála elfogyott a második tállal is, mindketten ették. :)
Kaja után játszottunk, mert aludni azt szintén nem akartak. Pedig csináltam tápszert is, mert az etetés végére már álmosak voltak mind a ketten.

Apa 15:40-kor ért haza, akkor még Livikét lóbáltam épp a levegőben a lábamon. :) Ezt nagyon szeretik mindketten: lefekszem az ágyra vagy a földre, felemelem a lábam behajlított térddel és tulajdonképpen a lábszáramon van a gyerkőc teste, azon támaszkodik, és úgy lóbálom. :) Persze így a könnyebb, lehetne simán kézzel is, csak úgy nem sokáig bírom Őket tartani. :)
Nem sokára letettem Őket az ágyukba, Livike el is aludt! Ez kb 16 órakor volt. Levike szerintem szintén aludt egy keveset, de amikor kb 20 perc múlva benéztem akkor épp állt a kiságyban és hintáztatta magát, meg kezdett hangoskodni is. :( Így kivettem és rájöttem a nem alvás okára: nyomta az új a régit. :) (=teletermelte a pelust.) Vissza már nem tudtam fektetni, nem maradt nyugton és csendben, így sapkát adtam rá és kimentünk az udvarra sétálni. Megnéztük Apát a kinti konyhában, utána Mamát is aki az irodában éppen takarított, mentünk még pár kört és utána behoztam, hogy majd beleteszem az etetőszékbe, mert a kezem már kiállt, a szobában meg úgysem marad nyugton, Livike legalább hadd aludjon. Hát.... addig akartam csak letenni, amíg kinyitom a széket, nem is sírt, csak kicsit elégedetlenkedett, de ez elég volt ahhoz, hogy Livit felébressze. Úgyhogy a Lány sem aludt többet 40 percnél... :(
Kettesben majd négyesben, mert mi is bejöttünk elég jól eljátszogattak, de azért volt nyűglődés is rendesen. A mai napból valahogy csak arra emlékszem, hogy mindig nyekergett valamelyikőjük. Ha nem Ők, akkor meg én. (Délelőtt ahogy a gyümölcsöt csináltam Nekik, egyszerűen elkezdtek potyogni a könnyeim... nem gondoltam én pedig semmi rosszra, csak úgy rámjött. Egyébként is mindenen és könnyen sírok, de hogy ennyire? Ehh.. remélem holnap már jobb lesz. Biztos a hormonok, vagy nem tudom. Vagy már tényleg kezdek meghülyülni, néha már azon sem csodálkoznék.:) )

Mivel ma az evésekkel kb 1 óra csúszásban voltunk, - ami a megszokott időt jelenti elvileg - az uzsonnát is 18 óra után kapták meg. Ma virsli volt, de most összeturmixoltam krumplipürével és azt kapták kenyérdarabkákkal. Apa etette Őket, szépen meg is ették. :) Úgy látszik, ha nem én adom a kaját akkor minden jó....

Fürdésig megint játszottunk, 20:30-ig semmiképp nem akartam várni, és mivel Levi 19:50-kor szinte elaludt a habtapin Livike cumisüvegjével, így el is kezdtem készíteni a kaját, vizet, helyet...
20:30-ra kész is voltunk, mindkét gyerkőc a helyén volt a kajájával, már-már úgy tűnt el is aludtak mert nagy volt a csend, amikor Levike bebizonyította, hogy igenis Ő fent van, mert torkaszakadtából ordítani kezdett, meg felállt, stb. amit szokott ilyenkor csinálni. A cumisüveg totál üres volt, így csináltam még 90 ml-t, addig Apa kivette a nagyágyra, ahol egyből rötyögni kezdett, amihez Livike is csatlakozott a saját ágyából, úgyhogy nagyon úgy tűnt, hogy ebből mostanában nem lesz alvás! Szerencsére most csend van, alszanak... ha ez így maradna most már reggelig, nagyon jó lenne!
Én is megyek hamarosan és csatlakozom, ha már mindenki alszik... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)