2010. március 26., péntek

Pénteki összefoglaló

Nem akartam a hónapfordulós bejegyzést annyira hosszúra írni, így most írom le a mai napot. :)
Éjjel aludtunk, 6 órakor viszont már fent voltak, de csak annyira, hogy félig tudjunk még mi aludni. :) Kicsit beszélgettek, jól elvoltak..... :)
7 órakor kezdtük a napot, akkor már kezdett sírósba fordulni a hangulat...

A tízórai gyümölcsöt ma 10:30-kor ették meg. Ügyesen és sokat ettek. Egyedül fogtam hozzá, de az egyik tál felénél feladtam, és segítséget kértem, mert nem voltak hajlandóak enni, csak köpködni és fújni a nyálukat... :( Mama simán megetette Őket. Nem értem, miért nem esznek nálam? Ennyire érzik a feszültségemet? Hogy már előre félek, hogy nem fogom tudni megetetni Őket? Hogy hamar ideges leszek, ha nem esznek rendesen? Pedig próbálok türelmes lenni, szépen kérni, játszani, bohóckodni, odaadni mindent amivel játszhatnak, de egyébként nem lenne szabad, mint pl a hűtőmágnes, Zewás papírzsebkendős zacskó, ma pl a C-vitaminos dobozt adtam oda figyelemelterelőnek. :) Persze jól rá volt csavarva a kupakja, de tetszett Livinek, hogy még zörög is és hengeres, és színes.. (na jó, fehér meg narancssárga:D) de legalább újdonság volt, és evett közben. :)

Miután megették mehettek is aludni a babakocsiba, amit persze visszaállítottam fekvőre, mert ülve csak nem kényelmes aludni. :) Fél órát ringattam Őket mire elaludtak, kb egy órát aludtak.. de nagyon szűk egy óra volt ez csak....
Apa közben megcsinálta a sült halat, meg levest is főzött, pontosan a déli harangszónál ültünk le Mamáékkal ebédelni. :) Persze a gyerekek is felébredtek mikor épp enni akartunk, így Ők is be lettek téve a hordozóval Mamáékhoz, amíg ettünk. A babakocsiban már nem maradhatnak felügyelet nélkül ha nem alszanak, mert simán ki tudnának esni....
Livike ma is szépen hasra fordult és keresztbe is, és már leselkedett, hogy mi is van kint, amíg bementem Leviért még tízórai után... Ha ülőre van állítva a babakocsi ülése akkor be lehet kötni a biztonsági övvel Őket, de fekvőn nem, mert akkor van pléd meg alatta törölköző is az ülésen, hogy puhább és melegebb legyen..

Livike fürdőkádas akciója még a tízórai előtt volt. Nem tudom, hogy tudott bemászni, mikor kb 15 cm van a kád széle meg a kiságy alja között, ahogy be van tolva alá... valahogy belemászott...a bibi ezután jött, hogy kijönni nem sikerült. :( Én mikor megláttam gyorsan betoltam a falig a kádat, majd oldalra fordítottam és úgy húztam ki Livit, vigyázva, hogy ne verje be a fejét se a padlóba, se a kiságy rácsának aljába... :( Totál vizes volt, mintha tényleg fürdött volna. Félt, remegett, kétségbe volt esve. Pedig nem régen lehetett benne, legalábbis nem sírt, mert azt hallottam volna kintről is.
A fejét jópár helyen beüthette közben, mert több helyen van rajta piros folt és csikarás-féleség, de nem sérült a hámréteg, inkább csak megnyomódhatott. :(

13 órakor megkapták Ők is az ebédjüket, ami ma almafőzelék volt, holnap is az lesz, mert sok lett főzve. :)) Hússal természetesen. :) A túrórudi és a tea se maradhatott ki. Ja, és Apa etette Őket...

Természetesen hiába tettem le aludni Őket kaja után, nem jött össze a szunyóka....
Apa itt maradt Velük, én elszaladtam a postára meg a Sparba.. de jöttem is hamar.
16 órakor viszont Mamával kimentünk a Family centerbe kocsival, ahol vettünk Pelenkát mindkettőjüknek, most már 5-öst, mert a 4+os már kezd kicsi, vagyis szűk és szoros lenni. Súly szerint mindig is jóval nagyobb pelus kellett, mint ami illett volna a súlyuk miatt. :)) A Corába is be szerettem volna menni, de mivel konkrét elképzelésem nem volt, hogy mi kellene, csak szeretek néha szétnézni, és péntek délután lévén biztos kismillióan voltak, így nem mentünk be. Közben itthon a gyerekek úgy eltüntették a cumisüvegjeiket, hogy Apa úgy hívott fel, hogy nem tudom-e véletlen hol vannak az üvegek. Mondtam, hogy nézze meg a kiságy alatt, a paplan alatt, a habtapin bárhol, elgurulva, elbújtatva. Hát meglettek végülis, a tévé és a karám között szokott lenni egymásba téve a két hordozó - hogy ne menjenek oda a tévé szekrényhez - és a hordozóba volt beledobva az egyik, a másik meg a háta mögé. :) Végül aludtak is kb fél órát, az uzsonnát 17:40-körül ették meg, ami bundáskenyér volt ma. :) Mi Mamával 18:20-ra értünk haza, végül még az Interspárba mentünk el mert ott mindig van friss hús, meg kellett még pár dolog.... Mi lett volna, ha mindenhova bemegyünk, nézelődünk, töltjük az időt? Így is meddig oda voltunk....

Mikor hazaértünk olyan szépen eljátszottak bent a szobában... ügyesen, beszélgetve:)
Hamarosan fürdethettünk is, 19:40-kor neki is kezdtünk, 20 órára kész voltunk. :)
Kajával ágyikó, és azóta alszanak. De! Épp most hallom Livike hangját, megyek is, ne ébressze fel Levit is, ha már végre alszik. :)
Én is álmos vagyok.....

Holnap 11-ig még jó lesz, mert itthon lesz Apa, de délre megy dolgozni, utána estig egyedül leszek a gyerekekkel. Mamáék Szegeden lesznek versenyen.
Két etetés lesz, amit meg kell oldanom. Hmm.. Na ráérek akkor aggódni, ha majd ott lesz az ideje. Tudom, nem kellene ezt így túlparáznom, de sajnos én ilyen vagyok.:(
Livike közben természetesen nem sír, mert akkor már rég ott lennék és nem itt a gépnél. :) Szerintem csak felébredt valamire és alszik is tovább. Remélem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)