2010. március 10., szerda

Kevés alvás, sok nyűgösködés - szerdai összefoglaló

Már az éjjel is szerdának számít, hiszen 0:10-kor ébredt fel Livike, de úgy csináltam, mintha nem venném észre, hátha vissza alszik.. Nézte a tévét, mert akkor még be volt kapcsolva, igaz, hogy 20 perc múlva kikapcsolt,mert időzítésen volt. Na ekkor gondolom megijedt a Lányka, mert éktelen visításba kezdett, amire én is jól megijedtem, mert közben épp elaludtam. Na ekkor gyorsan felkeltem és csináltam egy kis kaját, mert az estit is Levi ette meg, azzal szépen el is aludt reggel 7:10-ig. Ekkor egymás után ébredtek, még 10 percet el tudtunk heverészni, utána kelni kellett, ha nem akartunk balhét. :)) Levike majdnem átmászott a kiságy rácsán, annyira nyújtózkodott volna, hogy jön hozzám... :))
Már jóideje csinálja azt is Levike, hogy áll a karámnál, és nyújtja a kezét, hogy vegyem fel. Én ezt már olyan régen vártam, hogy majd ha állnak, milyen lesz, hogy csimpaszkodnak belém. :) Hát ilyen. :) Mivel állandóan nem lehet cipelni, sértődés szokott lenni belőle, ha nem veszem fel, vagy ha leteszem... akkor aztán eltörik a mécses. :(
Na de a reggelnél tartottam, ami ma is a szokásoknak megfelelően telt.

Tízórai gyümölcs evés pontban tíz órakor, utána babakocsiban alvás, szűk egy órán keresztül. Az alvásból ennyi is jutott mára estig. :(
Amíg aludtak elmentem a Sparba, majd a kisboltba is mert kellett az ebédhez még pár dolog...

Ebédig játszás, majd egyre türelmetlenebb nyekergés, végül 13:20-kor megkezdtük az ebédeltetést is. :)
Annyira álmosak voltak, hogy azt hittük nyomban elalszanak kaja közben! Mama segített etetni, mert LiviLány nem nagyon akarta elfogadni a kaját. Nem tudom miért nem eszik megint mostanában. :( Lehet, hogy készülődik Neki is az újabb foga, mint Levikének, akinek mindkét felső kettese áttörni látszik. De ezt már írtam tegnap is azt hiszem. Ma fényben jól meg tudtam nézni, és ott van a két kis csíkocska már mind a két oldalon. :))

Kaja után kicsi tápszer, kiságyba letevés.
Hancúr, majd nyekergés, sírás, nem alvás.
Placcra kivétel, tovább nyekergés.. Játszás, még mindig nyekergés...
Mondhatom, hogy 14 órától egész uzsonnáig, ami 17 órakor volt ma, végig nyűglődtek, hisztiztek, de nem aludtak. Livike szinte már állva elaludt a kanapénál, de ha letettem volna akkor nem volt képes aludni.
Még uzsonna előtt elmentem a gyógyszertárba tápszert kiváltani, úgyhogy ma jól kisétáltam magam, de mind fontos volt ahova mennem kellett...

Uzsonnára virsli volt ma is, hát nem erőltették meg magukat a gyerekek, bár előtte megettek egy majdnem teli kistál kölesgolyót is meg teát is ittak. :)

Uzsonna után is hasonló volt a helyzet, vagyis nem volt alvás. Bár 18 óra után már a perceket számoltam, hogy még mennyi kell kibírni fürdésig.
Végül 18:45-kor Mamáék átjöttek, és akkor Livike mint akit elvágtak, és épp most ébredt egy hosszú alvásból, úgy felélénkült! :) Előtte meg már csak egy csík volt a szeme az álmosságtól és egyfolytában sírt... :(
Levike ekkor már jól elvolt, ült az ölemben csendesen, utána a földön is, és jól eljátszott, de Mamáékkal még jobb volt, sok hancúrozás, rugibugi :) (így hívjuk a rugdosást, mármint amikor nem bennünket rugdosnak...) végül eljött a 19:20, amikor már kezdtük is a fürdést. Én nagyon kiegyeztem volna akár egy 19 óra előtti kezdéssel is, de így jobb volt. :)
Jelenleg alszanak. Ha Levi tartja a szokását, hogy kétnaponta elalszik magától, akkor ma nyugtunk lesz. :) Meglátjuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)