2010. március 1., hétfő

Hétfő - folytatás

A gyerkőcökre nem lehetett panasz, szép nyugodtan elő tudtam készíteni az ebédjüket, tisztába tettem Őket majd szépen beleültettem az etetőszékeikbe és elkezdtük az ebédet. Igaz, hogy Livike valamiért éktelen visításba kezdett, még az első falat megkóstolása előtt.... utána ette szépen. Mama is jött közben segíteni, úgyhogy nagy részét Ő etette meg Velük, én addig csináltam a tápszert meg "pucoltam" a túrórudit is. :)
Ügyesen megették az ebédet, ittak teát és a tórórudinak is csak egyharmada maradt meg. Levikének se volt most semmi baja a kajától, így, hogy egy kanál ide- egy kanál oda elven voltak etetve, egyszerűen nem tudott gyorsan enni. :)
Aludni viszont nem voltak hajlandóak.
15 óra előtt Levike előadta az esti produkcióját, miszerint ordítás, hisztizés, kiságyban felállás, sehogy nem maradás. :( Mindezt Mamának, akinél ritka, ha nem tudja lenyugtatni Őket. :(
Én gyorsan elszaladtam a gyógyszertárba azért a bizonyos Viburcolért, - felkészülök estére - meg Mama gyógyszereiért is, utána pedig a kisboltba... Majdnem egy órán át voltam távol így is. Mi lett volna, ha messzebb megyek?
Még akkor sem aludtak, így Levikét megkíséreltem elaltatni a kanapén fekve, magamon... Sikerült is, de nem mertem letenni, így 16 és 17 óra között ott feküdtem és néztem, ahogy alszik a drága.. :)) Livike is elaludt a helyén, nem tudom mit csinálnék, ha ilyenkor amikor egyedül vagyok, mind a ketten balhéznának.. :( A KicsiLány még tartja magát, de félek, hogy Nála is el fog jönni ez az időszak. Csak remélni tudom, hogy akkorra majd Levinél lesz épp "csendes" időszak.

Most ébredeznek, azt hiszem ma is később fürdetek... Bár egyedül leszek, ergo tovább tart az egész procedúra, majd meglátom. Mindenesetre most tuti kialudták magukat, nem is ettek még uzsonnát sem, szerintem megkapják a reggeli kevés gyümölcsmaradékot tejpéppel, utána úgyis nem soká ott a vacsoraidő.

Ma már lehet, hogy nem jövök, attól függ, hogy alszanak el.... Ha úgy, mint tegnap, akkor tuti a gép közelébe nem kerülök. :)
Még vasalnom is kell, de abba direkt nem fogtam már most bele, majd ha úgy bírják magukat akkor fürdés előtt, ha nem lehet ott hagyni Őket (még annyira sem, hogy két méterre vagyok....) akkor a film után, vagy reggel meg lesz csinálva. A fontos most az, hogy legalább két tiszta bodyt és blúzt tudjak vasalni Nekik holnapra....:) A többi ráér..

Holnap megyünk a védőnőhöz az 1 éves státuszfelmérésre, utána még csütörtökön van egy kora ellenőrzés és ezzel - remélhetőleg - le van tudva egy darabig az ide-oda járkálásunk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)