2010. március 23., kedd

Keddi összefoglaló...

A mai napunk nem sokban különbözik a többitől, de a rend kedvéért leírom röviden. :)
A tegnapról annyit, hogy 20 óra körül fürdettünk, majd szépen el is aludtak mindketten. :) Pár este már nem kellett Levit sem altatni, nem tudom meddig lesz ez így, de inkább nem kiabálom el. :)))
Hajnalban ismét Livihez keltem, 4 óra lett volna pár perc múlva... Csináltam 120 ml kaját, Levi is fent volt, de szépen vissza aludt. Pedig azt hittem, hogy majd balhézik, hogy Livi eszik Ő meg nem. De ezek szerint nem vette észre:))
Reggel 7:20-kor keltem, persze "zajongtak" már 7 óra előtt is, de valahogy tudtam aludni, ha csak pár percekre is... :))

10 órakor Apával megetettük a gyerekeket, háát... ma nem ették meg az egész gyümölcsöt, csak egy jó púpos tállal... Szerintem elteltek az elmúlt pár napban, amikor annyira sokat ettek, hogy már furcsa volt. :))

Apa délre ment dolgozni, a gyerekek aludtak, én beraktam egy mosást, 3 óra múlva már ki is szedtem, mert elfelejtettem.... :)
12:30-kor ébredtek a gyerkőcök, majdnem 2 órát aludtak kint a jó levegőn. :)

Ma almafőzeléket kaptak ebédre, az egyik tálka lett púposan, több almát is pucolhattam volna, de végülis elég is volt ez, nem nagyon kérték már így sem a végét....
Persze volt benne hús is, ne csak gyümölcs legyen. :)

Az ebéd utáni alvást meg se kíséreltük rögtön, hisz' úgysem alszanak el mostanában csak kb 16 órakor, akkor meg minek tegyem le Őket a tápszerrel... csak megeszik és nem alszanak. :) Így most csak 16 órakor lettek lefektetve a kajával, el is aludtak szépen. :))

Mama itt maradt míg én elmentem a postára meg a boltba, mivel mindenhol tömegnyomor volt így beletellett egy órába mire hazaértem....
Levike akkor már fent volt, arra jöttem be, hogy kacag, Mama pedig csitítgatja, hogy nehogy felébressze Livikét.. :)) Bár Ő nevettette..... :)

Levinek szokása most, hogy áll kapaszkodva, majd megtesz 1-2 lépést, de inkább csak nekilendül és kapaszkodik belénk... szóval mintha jönne. De! Ugyanezt megcsinálja hátrafelé is... megáll, majd egy hirtelen mozdulattal elvetődik..... nem nézi mi van a háta mögött, mire esik... Félek, hogy egyszer nem tudjuk elkapni, vagy akkor csinálja, ha nem vagyunk ott, ráesik valamire, vagy elég csak a sima föld... még ha ott van a habtapi, akkor is kemény és nagyot lehet esni. :(
Mondjuk ez szerintem a párnára vetődés miatt van, mert van egy nagy díszpárnánk, amit ha leteszünk neki, vagy leveszi magától... akkor mondjuk, hogy "tente-tente" és akkor amilyen gyorsan csak tud odamászik és bújik bele, mintha aludni akarna, van, hogy állásból is, ha nem mondjuk, hogy előtte üljön le:)))

Írtam tegnap, hogy sikerült megint leamortizálni a bébikarám ajtaját.... már eddig is ki volt lazulva, most meg egyenesen kitört az egész ajtó. Már azon gondolkodtunk, hogy kicseréljük sima elemre és akkor nem lesz ajtó - akkor este nekünk kell folyton átlépkedni... - mikor reggel Apa elővette a pillanatragasztót és jól megragasztotta. :) Levi röhögve állt a kiságyban a művelet alatt... :) Pedig Ő volt a bűnös! Bár a Kisasszony is segített.... :)
Mindenesetre ma nem szedték szét, jelenleg a funkciójának megfelelően működik az ajtó. :)

A mai napon a továbbiakban volt uzsonna 17:30-kor, ami kitartott 18 óráig. Ma friss párizsit kaptak meleg kenyérrel! :) Mondom én, hogy nagyon jó ez a kisbolt itt az utca végén... Annyira forró volt még a kenyér, hogy azt hittem elolvad a szatyor mire hazaérek. :)) Ügyesen ették, Levi szokás szerint maga alá és az etetőszékbe tette a kaja nagy részét, azért persze evett is elég sokat! Livike szépen evett, nála talán 2 kis párizsi darabot találtam, amit még utána megevett... :))

Ezután már az esti hancúr és játék következett, kivételesen nem volt sírás-rívás, jól elvoltunk. 20 órakor fürdettünk ma is, pedig ahelyett, hogy későbbre tesszük, épp, hogy előbbre kellene hozni, hisz' vasárnap óraátállítás... (+1) ami miatt csúszni fog minden időpontunk, ami mondjuk szerintem nem fog nagy fennakadásokat okozni az életünkben, mivel nem annyira fix semminek az időpontja. :))

Eddig mindenféle "rendbontás" nélkül alszanak, a kaját megették, bár nem is csináltam annyit, mint szoktam, mivel uzsonnára sokat ettek és elég későn.

Holnap nem tudom milyen lesz a napunk... Apa reggelre megy, a tízórai etetésnél még itt van Mama segíteni, de ebédre már nem lesz, mert mennek Pestre edzésre.... Valahogy majdcsak megetetem Őket. Szombatn meg verseny lesz (bowling) akkor megintcsak egyedül etetek délben (13-kor, vagy ahogy sikerül:) ) mert ha minden igaz, Apa délre megy dolgozni, így a tízórainál itt lesz. Az uzsonnát már jobban elfogadják tőlem is, persze ez is kedv kérdése.... volt már hogy az ebédet is simán megették, máskor meg egyáltalán semmi hajlandóságot nem mutatnak rá.. :(
Valahogy csak elboldogulok, másnak is sikerül két, meg még több gyerekkel is. Csak én vagyok ilyen béna.......

Na.. nem akarom magam sajnáltatni, megyek inkább aludni.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)