2010. március 17., szerda

Kicsi technikai segítséget szeretnék kérni.... :)

Arról lenne szó, hogy régóta keresek ide a blogra olyan naptárat, aminél ha rákattintunk egy adott napra, akkor az aznapi bejegyzéseket hozza elő. Volt is itt nekem egy, de annak az a hibája, hogy kb tizedikéig nem jelöli, hogy lenne ott bejegyzés. Pedig azért minden nap van már jópár hónapja.

Már azon is gondolkodtam, hogy átköltözök a blog.hu-ra, mert ott alapból van ilyen naptár.. Persze "ellopni" nem lehet, mert kész modulként van benne és nem kódként, amit ki tudnék másolni.

A konkrét kérdésem az lenne, hogy valaki aki jártas ezekben a dolgokban, tudna-e valami megoldást erre a problémára? Esetleg a létező naptárat "megcsinálni" hogy normálisan működjön (elmentettem a kódját mielőtt kitöröltem volna:) ) vagy valami olyan helyet tud-e valaki ahol letölthető ilyen naptár, esetleg meg tudná valaki írni ezt a scriptet nekem? :)

Természetesen kérdeztem és kértem már több fórumon, meg a gyakorikerdesek.hu-n is segítséget, de semmi használhatót nem kaptam. :(

Nem létszükséglet, mert ha nincs naptár is elvagyok, de olyan jó lenne, ha valaki "zseni" is olvasna, és tudna nekem segíteni! :))
Előre is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)