2010. március 22., hétfő

Hétfő - folytatás és képek :)

Ahogy itt befejeztem az írást, hamarosan fel is ébredtek a gyerkőcök, így behoztam őket.. Előtte még egy kicsit kint ültünk, néztük Papát, ahogy locsolja a füvet. :) (mondjuk most meg esik az eső, nem kellett volna locsolnia:) ) Levike úgy tűnt, hogy fél a slagtól vagy a víztől, mert miután már nem volt Papa kezében az eszköz, akkor már megbékélt Vele, előtte meg bújt bele Mamába, meg hüppögött, ahogy odanézett Papa felé.... :)

Az ebéd 13:20-kor volt. Hát, most nem hozták a szokásos formát, csak az egyik púpos tállal ették meg, meg a másikból kb negyedét, és ennyi... Ha holnap se megy a zöldséges cucc akkor szüneteltetjük. Vagy még az is lehet, hogy holnap teljesen mást főzök Nekik.

Ebéd után alvás helyett volt viháncolás, meg minden, csak alvás nem. :(
Gyorsan elszaladtam a boltba, akkor már elég jól szakadt az eső is....
Addig Mama volt itt, 16:20-kor értem haza (15:50-kor mentem...) és épp akkor tette le őket újra aludni 90 ml táppal, de kb fél órát aludtak csak....
Most itt ülnek kint a konyhában, uzsonna címén...
Kaptak tejpépet, de azt most jobban csak Livike ette... Levi nem sokat kért. :(
Most kölesgolyót esznek. Tudom, az nem kaja, de legalább megeszik. :)
Biztos, hogy 18 óra után lesznek álmosak, de akkor már ki kell bírni fürdésig, ha eddig nem aludtak, most már nem lehet, mert mi lesz akkor éjjel?

Nagyjából ennyi volt mára eddig a napunk. :)

Most pedig ígéretemhez híven mutatok pár tegnap készült képet... :)

Csoportkép: Dédi Mama, Mama Levivel, Papa, Én, Apa, és a másik Dédi Mama Livivel. :)
Jókedvűen :)
A két Dédivel a gyerekek. :)
Livike tátázik. :)
Papával és Mamával. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)