2010. március 29., hétfő

Hétfői helyzetjelentés...

Az éjszakánk jól telt, a gyerekek végig aludtak, Livike ébredt fel 7:45-kor, Levike pedig csak 8 órakor, amikor bementünk Apával, hogy rendbe tesszük Őket. :) Épp akkor tápászkodott fel a Legény, még kótyagos fejjel, álmosan fogadott bennünket. :))
Az ébredési idejük még az óraátállítás előtti szerint volt, de az evéseket már "rendes" időben le tudtuk bonyolítani. :)
Apa 10-re ment dolgozni, gondoltam hozzáfogok az etetéshez egyedül, épp 10 óra volt. Mama viszont pont jött, úgyhogy együtt etettünk, de inkább Ő etetett, én meg készítettem a tápszert meg a babakocsit a kinti alváshoz. :)

A kinti alvásból az lett, hogy Livike elaludt kb fél óra múlva, bár az elején nem gondoltam, hogy bármelyikőjük aludni fog, annyira jó kedvűek és vidámak voltak. :)
Levike nem aludt, így jobb híján idebent volt a szobában, játszottunk, elvolt egyedül is egy darabig, de az ebédeltetés előtt már Mama itt kellett, hogy legyen, amíg csináltam a kaját.
Ma krumplipürébe tettem husit és összeturmixoltam, mert egyszerűen még mindig nem eszik meg a főzelék-féléket darabosan.

13:20-kor megebédeltettük Őket, szépen meg is ették. Most még Livikét is sikerült etetnem valameddig, de a nagy részét azért Mama adta oda.
Volt még túrórudi (2 kicsi) és tea is.
Mivel álmosak voltak, - főleg Levi - így egyből mehettek aludni. Ismét kintre mert még mindig nagyon jó idő volt. :)
Az alvás fordított volt a délelőttihez képest, most Levi aludt el, Livi pedig nem akart, akárhogy próbálkoztunk elringatni....
Gyorsan elszaladtam a kisboltba párizsiért, friss zsömléért meg kenyérért, hogy legyen uzsonnára való, addig Mama szórakoztatta Livit, vagy fordítva, nem tudni kinek volt jobb. :)
Livike bent sem akart maradni, így 16 órakor szépen kivittem az etetőszéket a teraszra és ott megevett egy kis darab zsömlét ügyesen. :))
17 órakor Levike is felébredt, így kb fél óra múlva megejtettük az uzsonnát is, azt már idebent, mert addigra lehűlt az idő.
Párizsit kaptak felkockázva, hozzá zsömledarabkákat, hihetetlen gyorsasággal ették. Mindig néztem az etetőszékben meg az ölükben nincs-e lepotyogva a kaja, hogy olyan gyorsan elfogy, de nagyon kevés volt leesve. :))
Kaptak még őszibarackos Aktíviát is, ketten megettek egy dobozzal! :) Ilyet még soha nem adtam Nekik csak natúrt, de azt sem direktben, hanem kajába keverve. Kicsit meggondolhattam volna jobban a dolgot, hogy ne délután adjam már, hátha nem fogják bírni, vagy hasfájást okoz, de szerencsére semmi bajuk nem lett tőle. Levikének mondjuk fürdés előttre lett egy elég... hogyismondjam híg széklete, de hogy az a joghurttól volt-e vagy csak úgy, ki tudja. Kaptak még pár szem kölesgolyót is az uzsonnához, gondolom jól laktak, mert párizsit is elég sokat ettek. :))

Apa 18 órakor ért haza, meg is lepődtem, mert azt mondta, hogy ma hosszúzni fog, de szerencsére sikerült előbb végeznie, így fürdetésre már legalább itthon volt, és legalább találkozhatott a gyerekekkel, mert legközelebb majd csak szerdán délután láthatja Őket. Én még kora reggel is.... Holnap reggelre megy dolgozni, majd délután irány Miskolc, ahol szerdán délelőtt van intéznivalója, egyúttal meglátogatja az anyukáját is, kedd este ott alszik. Hát, furcsa lesz biztos nekem is, hogy nem lesz itthon éjszaka.

A fürdést 20 órakor kezdtük, bírták volna még a gyerekek, de egyrészt nem akartam már nagyon húzni az időt, mivel érezhető volt Levike termése a pelusban, fél órára meg azért tisztát alá tenni luxus, másrészt a kedvenc filmem még mindig 20:40-kor kezdődik, amit nézni szeretek - ha Levi hagy... - és ha később fürdetünk, akkor nem végzünk addig. (holnap mondjuk eleve 20 órakor lesz a film, mert kedden mindig korábban van a meccsek miatt...)Igaz, nem dől össze a világ, ha nem látom véletlen, de akkor is, jó már estére nyugiban lenni, és maximum az alvásra várni vagy altatni, mint még később hozzáfogni az egész fürdési procedúrához.

Egyelőre nyugalom van, alszanak. Livike kb 20 perce felsírt, de gyorsan visszaadtam a kajáját meg simogattam egy kicsit és szépen vissza is aludt.

Na megyek is, próbálok tényleg korábban lefeküdni mint máskor, mert a legtöbbször amikor itt azt írom, hogy megyek aludni, éjfél lesz belőle....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)