2009. december 21., hétfő

Folyt.köv. :)

A kora délutáni hangos ébredés után még majdnem egy órán át játszottunk, közben előkészítettem az ebédjüket is, ami ma megint üveges volt, mert nem volt itthon alapanyag almán kívül, azt meg megint nem akartam csinálni.

13:40-kor Livikével kezdtem az etetést, mivel a KicsiLány a gyümölcs után elaludt pótlás tápszer nélkül, így gondoltam, hogy Ő az éhesebb. (Nem vártam meg, hogy igazán jelezze is hogy éhes, mert az akkor sírással és nyűgösséggel jár. )
Szépen megette, nem volt semmi gond. :) Ügyes Lány! Nem köpködött, nem forgolódott, ki se kente magát. (Akkor még!)

Ezután következett LeviÚr etetése, ami szintén jól indult, bár Ő jobban kapkodta a fejét, de aztán a tévé irányába fordítottam a hordozót, hogy lássa, akkor nem forgott, hanem evett szépen. Kb. háromnegyede már benn volt a helyén, a kicsi pociban, amikoris egy jól irányzott mozdulattal kiverte a kezemből a tele kanalat, aminek tartalma a nadrágjára és a hordozó huzatján landolt. Én próbáltam megőrizni hidegvérem, hogy ne ordítsak rá annyira, hogy megijedjen, csak egy picit szóltam hangosabban, hogy ezt azért mégsem így kellene (nem egészen így mondtam:) ) és meg kellene enni még a maradékot, miután nagyjából letöröltem a nadrágjáról meg a kezéről a cuccost.

Livike mindeközben a játszószőnyegen szépen elvolt. A hordozóban nem akart már lenni, pedig a legtöbb esetben ott szokott hintázni evés után is, de most kivettem, hadd legyen Ő is kicsit a "placcon" amíg Levit etetem.

Kicsit rámelegítettem a kajára, mert természetesen kihűlt, és újra nekiveselkedtem az izgő-mozgó, vigyorgó-röhögő, enni nem akaró Fiam etetésének.
Kajás tál mellettem, én játékosan kb fél percig becéloztam a száját, próbáltam elkerülni, hogy újra kiverje a kezemből, mire végre sikerült a célba juttatni a kanalat....
Nade! Nem ez a lényeg.. Keresem a tálat, hát az előbb még itt volt, hol van? Ennyire nem lehetek hülye hogy nem tudom hova tettem!
Mire megláttam: Livike kezében volt, a tartalma nagy része a Lány nyakában és a ruháján! Na ez szép! Ennyire nem lehet még éhes, hogy elveszi a másik elől a kaját.:) Persze gyorsan elvettem tőle, levettem a kajás cuccot Róla, mielőtt a nagy közlekedésben mindent összeken.
Mire újra hozzáfogtam volna Levit etetni, Mama is épp megérkezett, úgyhogy Ő etetett, én öltöztettem. :)

Livike jóvoltából egyébként most már tényleg el kellett pakolnom a pelenkázó szekrény oldalánál levő polcok alsó részéről a cuccokat, ugyanis délelőtt arra mentem be, hogy kiszedte a púdert, fürdőhabot, légfrissítőt, üres kenőcsös dobozt (gyógyszertárit, kimostam hátha jó lesz valamire címmel), szóval amit elért azt kiszedte. És nem elég, hogy arrébb tettem a Kisasszonyt, mire összeszedtem a cuccokat hogy máshova tegyem már újra ott volt, a légfrissítős flakont vette célba megint. Biztos tetszik, hogy szép rózsaszín. De sajnos el kellett vegyem, mert még csak az kellett volna, hogy megnyomja! Még jó, hogy elég erős a nyomókája, nem hiányzott volna, hogy szembe vagy szájba fújja magát vele.
Az éjjeli szekrény a másik kedvenc célpontja, de a telefontöltőket már áttettem máshova onnan, bár így is lenne még mit kipakolnia....

Ma már mostam egy adag ruhájukat géppel, ma csak a pelusokat akartam kimosni kézzel (meg kifőzni) erre a gyerekek tettek róla, hogy legyen mit mosnom. :) Plusz 1 nadrág, 1 blúz, 1 body. :) Mivel rögtön beáztattam nem kellett vele sokat vacakolni, gyorsan kész lettem vele. :)

Kb. egy órát aludtak, Livike valamivel többet, de már Ő is fent van, úgyhogy megint mehetek befelé lassan, mert nem sokáig maradnak ilyenkor csendben. Levi most termelt egy hatalmas adagot, az előbb kiabált, elég volt a közelébe mennem, hogy tudjam, miért. :))

Kint nagyon hideg volt/van ma is. De legalább a hó nem esik! Nézzük a jobb oldalát a dolognak!

Ma se jutottam el vásárolni, mert Mama ment, bár hamarosan jön, lehet, hogy még a kisboltba el tudok szaladni, de ha nem az se baj, végülis felírtam Neki, hogy mit hozzon. Igaz, abban tej meg kenyér nem szerepel, de a nehezebb dolgok viszont igen, amiket kocsival mégis könnyebb elhozni, meg az Intersparban olcsóbbak is mint a Sparban vagy a CBA-ban ahova én könnyebben el tudok jutni.

Egyelőre ennyi, lehet, hogy mára is, de még lehet, hogy jövök este. :)
Remélhetőleg eseménytelen (hisztimentes) délutánunk-esténk lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)