2009. december 22., kedd

Az ígért képek.

Na és persze pár szó, mert nem is én lennék, ha nem írnék mindig, amikor lehetőségem van rá. :)
Egyelőre csend van és nyugalom.
Hogy meddig, az majd kiderül. :)
20:20-kor fürdettünk, addig jól bírták, mivel Levike kialudta magát, (18:00-kor ébredt fel) így Ő nem volt álmos, csak éhes, a végén Livike nyűgösködött jobban, mert Ő meg álmos volt.
Fürdethettünk volna előbb is, csak hozzáfogtam vasalni, és azt már be akartam fejezni.

Hmm... nem tudom mit csinál a UPC, de mostanában gyakran elmegy a TV adás, jelenleg is ez történt. (21:00) Az engem nem nagyon zavar, hogy épp nincs, mert nem nézem, csak épp háttérzajnak megy a szobában, megszokták már a gyerekek hogy este szól a TV amíg elalszanak. Most viszont észre is vették, hogy hirtelen csend lett és sötét.... a nyöszörgés már megy.

Na nem baj, majdcsak megjavítják..
Ennél az volt jobb, amikor tegnap előtt hirtelen az áram ment el itt a lakásban.
Megyek be az irodába, ott van. Mondta Papa, hogy nézzem meg a villanyórán a kismegszakítót, hogy mind jól van-e. Úgy láttam, hogy igen, erre odajött, és meglátta, hogy egy lent van. Az pont a mi áramellátásunkért felelős. És a vicces az volt, hogy miért is kapcsolódott le: elég nagy a villanyóra szekrény, Mama oda szokta tenni a száraz kutyatápot, amit akkor is épp betett, és a zsák szélével lenyomta a kapcsolót:))))
Tudom, ez megint annyira sok embert érdekelt.... :))))

Levi nyekereg....  Közben megnéztem a TV-t, Discovery pl van... RTL, TV2 meg nincs.. akkor itt valami más van, na nem baj, van adás, az a lényeg. Meg kaja Levi szájában, mert az is kiesett közben. :))

És akkor jöjjenek a képek, amiket ígértem:
(kattintás után....:) Valahol azt olvastam, hogy azért jó töréspontot tenni a képek elé, főleg ha sok van, hogy ne a főoldalra töltődjenek be, mert akkor lassú lesz az egész blog betöltése. Nem igazán tudom, hogy tényleg így van-e, mindenesetre ha több képet teszek fel, így csinálom. :) )


Livikén Levike pulcsija, mert mint említettem mosásban voltak Livi blúzai.....
Holnapra már lesz sajátja, mivel ma este ki is vasaltam....
Ja, ha addig le nem eszi vagy borítja azokat is... Mármint estére. Reggelre természetesen lesz tiszta ruha:)))


Nem lehet elég korán kezdeni! :)
Ismerkedés a technikai eszközökkel, itt éppen a telefon van soron. :)
(Másképp nem is akartak nyugton maradni, kellett valamit adni. )



Természetesen Livikének is kellett! :)
Kinek írsz SMS-t KicsiLány? :))))
(úgy fogja mintha nyomkodná,nem?)



Na akkor lebirkózzuk a bátyust! :)



Érdekes a szőnyeg mintája, jól lehet kapargatni!
És már valamit forgatnak a fejükben.....



Igen, Livike már mutatja, a szőnyeg szélének felszedése
lesz a következő program. :)



És megvan!!
Megcsináltuk!
Tudjuk, hogy nem szabad, de csak azért is! :)
Egyébként csak megnézzük, hogy alatta is van-e takarítva! :)
(Van. Sőt, még fel is szoktam nedves ruhával törölni, pont az ilyen esetek miatt :))  )



Így most jó gyerekek vagyunk, Anya?
Szépen játszunk a leterített placcon, nem a hideg padlón, nem a csupasz szőnyegen, nem a konvektor alatt, ágy végénél, kiságy alatt, szekrény mellett, pelenkázó fióknál, stb tiltott helyeken, hanem ahol "szabad" lenni, ott vagyunk!:)
(Igen, azok..... 2 percig voltak kb ott:))    )



Hűha, mi lóg ott anyának!
Gyorsan odakúszok, és megszerzem magamnak!
(A fényképezőgép optika védő kupakja.... :)
mire lefényképeztem már oda is ért, azért torz kicsit a kép, de legalább mosolyog a Lányka, mert mostanában mindig összeszorítja a száját, bekapja az alsó ajkát, véletlen se mosolyog....   )



Jövök máár! :)
Azt a lógó bigyót annyira jó lenne megszerezni, de anya sose adja oda:(
Nem baj, elszántan küzdök! Mint a katonák, kúszok érte! :)
(Drága, mikor úgy kotor, van mikor gyorsabban, van mikor csak szép komótosan, ha valami túl messze van, vagy hirtelen tettem messzebb, hogy menjen érte, akkor sokszor inkább feladja, nem megy érte, keres mást.. Szerintem tudja olyankor, hogy az a valami a csali... nem hülyék a gyerekek, csak kicsik! :)
Persze amit lehet meg szoktak kapni, pl ha a telefonért vagy a távirányítóért "kell" menni akkor azt megkapják kicsit, hogy legyen sikerélmény is... :)



LeviÚr eközben a hordozót szerelte elmélyülten, amikor szóltam Neki, akkor idenézett. Az előző képen úgyis csak a háta látszódott, (amikor szerelt) azért nem tettem fel. :)



És igen, végezetül megint egy Livike akció, az egyik nagy kedvenc,
a fiók kihúzása.
Meg is történt a dolog, de a képen természetesen a nyitott fiók előtt a szoba ajtót nézi, magyarul a feje hátulja volt a képen csak....
Ja, és előtte behajtotta kézzel az ajtót, mert nyitva volt...
Biztos fázott. :))

Most ennyi volt. :)

2 megjegyzés:

  1. apró tündérek, esküszöm...

    VálaszTörlés
  2. Szia Dia!

    Örülök, hogy itt vagy, és olvasol... :)
    Köszönjük szépen... :)

    Puszi!

    VálaszTörlés

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)