2009. december 31., csütörtök

Éjszakai műszak

Tegnap éjjel ahogy eltelt a 3 óra a fürdés utáni alvástól számítva, tehát 23 óra után nem sokkal megkezdőtött a két és fél órás harcunk.
Mi aludni szerettünk volna, a gyerekek viszont biztos úgy gondolták, hogy nappal van, aludtak egy kicsit és mind a ketten felébredtek.
Kezdte Levi, sírással, nyüszítéssel... Kimostam a cumisüvegeiket, mert már úgyis "lejárt" az esti kaja, Levi nem ette meg, Livié üres volt.
Mivel már akkor felébredt a Fiú, gyorsan csináltam egy 90 ml-t, hogy majd azzal elalszik.
Megette, de nem aludt el. Nem tudott szegénykém, mert akkorra meg Livi ébredt fel sikítozva, visítva.... Kitettem a hordozóba, Apa őrizte, mert folyton a konvektorban köt ki, ha nem húzzuk vissza egyenesbe....
Én közben Levit próbáltam elaltatni magamon, majd mellettem, de nem jártam sok sikerrel :( Levi csak nyűglődött, fájhatott a hasa, tudnám mitől..... pukizgatott, de csak nem nyugodott meg. Mint a sajtkukac, izgett mozgott, rugdosott, nem maradt nyugton.
Livit 0:20-kor visszatettem a helyére, hogy ne nyomorodjon el a hordozóban, erre kb 5 perc múlva újra felébredt, hintáztatta volna magát a kiságyban, persze ott nem ment, erre bemérgesedett és újra sírni kezdett. Újra kitettem.
Levi még mindig nem aludt, 1 óra után bekentem az ínyét, mert akkor már azt hittem, hogy a foga is kínozza, és tényleg lehet, hogy az volt, mert adtam Neki egy rágókát, letettem a helyére és el is aludt.
Livit 1:30-kor tettem a helyére, utána aludt Ő is, és mi is, egészen 7:20-ig.

Apa 9-re ment dolgozni, elvileg 21 körül végez, aztán majd a gyakorlatban kiderül, hogy mikorra tudják kiadni az esti kaját, volt már rá példa, hogy 23 óra után került rá sor.
Én majd délután beteszem sülni a malachúst, be van fűszerezve, sütésre készen áll.

A gyümölcsöt egyedül etettem meg Velük, egyszerre, szépen, egyik kanál ide, másik kanál oda :) Hihetetlen gyorsan végeztünk, de ehhez az is kellett, hogy szépen egyenek, ne kapkodjanak. :))

Az ebéd még ezután jön.
Levike kint van a babakocsiban, Livike meg a hordozóban alszik, nem várta meg a KicsiLány, hogy Őt is felöltöztessem, mire Levit kivittem már el is aludt.... Nem akartam háborgatni, max ebéd után majd Őt teszem ki, remélem nem fog esni az eső.

Tegnap nem voltak kint, lehet, hogy ez is közrejátszott az esti nyűgösködésben.

Nna... egyelőre ennyi, vasalnom kellene - megint - sőt holnapra is lesz, mert most is megy a gép.....
Levit most altattam vissza, bár már egy órája kint van, a következő ébredésnél be is hozom... most még nem akartam, hogy legalább Livit ne ébressze fel...

Ha ma már nem jönnék, akkor mindenkinek:

Sikerekben és egészségben gazdag, békés, boldog új esztendőt kívánunk! :)
Lívia, Levente, Pisti és Betty 


4 megjegyzés:

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)