2009. december 21., hétfő

Éjszakai műszak

Annyira nem volt durva, csak mégis, jobb lett volna normálisan aludni a felváltva altatás helyett.
Tegnap délután már nem aludtak el, 18:30-tól már Apával ketten tartottuk a frontot, játszogattunk, fárasztottuk a gyerekeket, hogy majd akkor biztos könnyebben elalszanak fürdés után.
Végülis nincs is baj az elalvással, csak ugye nem mindegy, hogy 10 percig, vagy 10-12 óráig tart ez az alvás.
Szokás szerint álmosak voltak, meg is ették pancsi után a kaja nagy részét, Levi mindet, el se aludt, kellett még Neki a Livi maradéka - konkrétan a kajája fele volt még meg - is, utána aludt el a Legény. Livike az említett kaja első felének megevése közben aludt el.
Eddig minden rendben, és még csak 21 óra volt. Épp leültem a gép elé, ami kb addig is tartott amíg leültem, mert Levike nekiállt sírni, de nagyon! Keservesen, szűnni nem akaróan:( Kivettem, letettem az ágyra, nem volt jó. Apa felvette a hasára, nem volt jó. Felültette az ölébe, nem volt jó. Magamra tettem én, az se volt jó. Hát akkor mostmár mi legyen, látszott, hogy fáj valami. Két dolog lehet ilyenkor, vagy a hasa, vagy a foga/ínye. Mivel pukizgatott is, gondoltam, hogy a hasa, adtam egy kis Infacolt, tudom azt kaja előtt kell, de ez szerintem hülyeség, mert előre honnan tudjam, hogy MAJD fájni fog a hasa a gyereknek?? Megkapja amikor úgy látjuk hogy nem akar menni a szél, hogy görcsöl, kap rá egy kis kaját hogy ne maradjon a szájában - gondolom azért kell elvileg kaja előtt adni - és ugyanúgy hatásos, mert 10 percen belül vagy jól hallhatóan megindítja a szelet puki meg büfi formájában, vagy szimplán elmúlik a görcs - mint tegnap este is - és el tud aludni.
A végén már azért nyűglődött, mert annyira nagyon álmos volt, de azt a sírását már megismerem. Ideje már hogy lassan megtanuljam, hogy mikor miért sír. :)) Másnak két hét elég, nekem meg még lassan 1 év sem....

Levit 22 óra körül sikerült letenni, nem telt bele 5 perc, Livi ébredt fel. Hogy tudnak időzíteni! Ki lehet találni, ment a hordozóba hintázni és elaludni! :)
Tényleg rászokik erre a hintás alvásra, de most mit csináljak? Egyébként előtte két napig nem kellett beletenni, akkor is elaludt.

Miután elaludt, megint Levit kellett kivennem, mert újra felébredt és sírt..... De akkor már csak 10 perc ringatás elég volt és el is aludt....

Reggel 7-ig tartott az alvásunk, utána kezdődött a nap...

Most meg folytatódik, mert felébredtek, természetesen egyszerre! És nem csendben.......
Majd jövök

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)