2009. december 18., péntek

Fél szabadnap :)

Végre eljutottam vásárolni. De erről majd később. :)

Először a tegnap estéről/éjjelről írnék egy pár sort.
19 órakor meg kellett fürdetnünk, mert Livike már nagyon álmos volt.
Rendben is volt minden, ettek, aludtak, mindez tartott 23 óráig.
Ekkor mindketten felébredtek, sírtak, nyűglődtek, semmi nem volt jó.
Kaptak egy kis plusz kaját, de elaludni azzal se sikerült.
Nem az volt folyamatosan, hogy sírnak, hanem játszhatnékjuk volt, kb úgy, mintha nem is éjjel lenne, hanem pl a délutáni alvás után lennének.
Livike éjfél után a hordozóban kötött ki, ott el is aludt 1 órára.
Levi a nagy ágyon volt végig, hol rajtam, hol Apán, de elaludni sehogy nem akaródzott a Legénynek....
Pedig nagyon álmos volt már, szétdörzsölte a szemét is, mégsem tudott elaludni.
Délután pedig le lettek fárasztva rendesen, játszottunk Velük, nem értem miért nem tudtak aludni.
Már álmos voltam én is, szerettem volna aludni, de nem lehetett :(
Livit nem hagyhattam a hordozóban, meg Levit sem a nagy ágyon.
Végül elaludt, olyan fél2 lehetett, amikor a helyükre tettem Őket.
Végre alhattunk mi is.
Egészen 2:15-ig, amikor Livi ébredt sírva, kis kajával visszaaludt.
4:30-kor megint a Lány ébresztett, akkor is kapott egy kis kaját, de azt már nem ette meg. Legalább vissza aludt vele. Csak így pocsékolom a tápszert....
Újabb alvás következett, 7-ig, ekkor a változatosság kedvéért Levi ébredt fel.
Odavettem magam mellé, hátha vissza alszik, de nem sikerült elaltatni.... Így fél8 előtt kezdődhetett a nap.

Kajakészítés és etetés szempontjából ma jó dolgom volt, mert Apa a gyümölcsöt is meg az ebédre való főzeléket is elkészítette. :)
A gyümölcsöt meg is etette Velük, én pont akkor indultam el végre a városba, mondta, hogy menjek nyugodtan, mert sose érek vissza, ha még etetek is.
A főzelék evésre már vissza értem, Levike jutott nekem... Nem sokat evett, pedig a házi sárgarépa főzeléket összekevertem Neki fél üveg gyárival, hátha jobban megeszi, miután csak úgy simán nem volt hajlandó. Mégse evett belőle túl sokat.
Amikor egyet próbált volna öklendezni inkább abbahagytam... majd még most délután megpróbálom, hátha megeszi.

Alvás egész nap kb 20 perc volt, levegőn is voltak egy fél órát, ebéd óta csak Livi aludt, vagyis most is, de nem lesz hosszú távú szerintem az alvás, mert Levi nem alszik, zörög, csörög, nyekereg, játszik.....

Apa fél órája indult dolgozni, nem tudni mikor végez, lehet hogy már 20 órakor itthon lesz, de lehet hogy csak 22 után. Majd meglátjuk.

A postára meg a kisboltba is mennem kellett volna még ma, de abból már nem lesz semmi, mert Mamáék mennek nemsoká valami céges rendezvényre, nem tud itt lenni a gyerekekkel.

Nagyon hideg van kint! Éjjelre állítólag mínusz 20 fokot is mondanak. Bár én ezt a hírt nem láttam, ha a fele lenne igaz is elég hideg lenne. :)
Legalább a bacik elfagynának, annyi haszna lehetne a hidegnek.

Na befejezem, megpróbálom Levit elaltatni, bár ha én is fekszem megvan az esély rá, hogy hamarabb elalszom, mint Ő. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)