2009. december 10., csütörtök

Eddig jók vagyunk... :)

Túl a nap felén, az eddigi mérleg pozitív. :)

Éjjel 2-kor Levi sírt fel, azt hittem csak a foga miatt, de végül kajával nyugodott meg. (mi mással...:)  )
Utána Livi ébredt 5 órakor, Neki már automatikusan csináltam a kaját, megette, de nem akart aludni. Csak dumált, kukucskált ki a kiságy rácsa fölött, és sehogy nem akart nyugton lenni. Biztos azt hitte, hogy már reggel van. Hát én még nem akartam azt hinni, úgyhogy nem reagáltam rá, így szépen elmagyarázgatott még egy ideig, aztán elaludt. :)
Kezdem megszokni a 8 óra utáni ébredést, még ha nem is folyamatos az éjszakai alvásunk, mégis jól esik, hogy nem kell reggel korán kelni. :)

Így megint majdnem 9 óra volt mire megették a reggelit.
Én nem tudom mivel tudok elpiszmogni több, mint fél órát reggel, de mindig eltelik annyi, mire megkapják a kaját...
Mert akkor már nem csak kiszaladok megcsinálni, úgy 5 perc se lenne.
Felkelek, felöltözök, megmosakszok, ha esetleg maradt estéről mosatlan akkor elmosogatok, bár nem szokott, kivéve ha Apának eszébe jut éjjel enni, mint most is hajnal 3-kor kijött és megevett egy tányér kocsonyát. :) Persze a tányér az ott maradt mosatlanul.
Közben összekészítem a kávét, de van amikor már este összerakom, hogy reggel ha kijövök egyből gyújthassak alá.
Megcsinálom a gyerekek kajáját, közben lejön a kávé, azt is megcsinálom, próbálok inni belőle, de általában megsüti a nyelvem... :)
Odabent elpakolom az este száradni kitett törölközőket, majd egymás után tisztába teszem a gyerekeket, attól függ a kezdés, hogy melyikőjük a nyűgösebb. Bár általában szépen kivárják a sorukat. :)
Így telik el az idő reggel.
Most éjjel Levi is evett, de amikor csak Livi eszik akkor is általában Ő az éhesebb, Vele kell kezdenem. Van, amikor Levi csak Livi öltöztetése közben ébred fel. Még ilyenkor is, amikor későn kelünk. :)
Szerintem azért van ez, mert Livi nap közben nem nagyon eszik. A tápszert is általában meghagyja, pedig már nem is annyit csinálok, amennyit Levinek. Levi szokta megenni az Övét is. :)
Este meg már általában annyira álmos a Lány, hogy akkor meg azért nem (mindig) eszi meg a kajáját. Így gondolom éjjel éhes és azért kér enni.
Tegnap délután amikor behoztam a babakocsiból Őket már majdnem 5 óra volt, így kaptak egy kis tejpépet, babakekszes-piskótás grízes-et, szeretik. :) Tápszert már nem adtam, gondoltam így majd megeszik a fürdés utáni kaját, meg is ették. :)

Livike egyébként elaludt az este a hordozóban, 23 óra után tettem a helyére, mert többször fent volt, hintázott, gondoltam, ha kiveszem nem fog aludni a helyén.
Még amikor Levi orrát kiszívattam mert nem kapott levegőt (22 óra után) arra sem ébredt fel, csak egy pár percre. Gondolom megnyugodott, hogy nem az Ő orrát piszkálom, és aludt tovább. :)
Nagyon nagy kínok között tudom Livi orrát kiszívatni. A szokásos technikával megfogom, hogy a jobb keze a hónom alatt, a balt lefogom, a lábával már nem nagyon kalimpál, tehát arra nem kell már másik ember, de a fejét viszont ahogy lehet hátrahajtja meg kitekeri, hogy véletlen se férjek hozzá.. :( Szóval csak akkor szoktam kiszívatni, ha már nagyon muszáj mert nagyon nem tűri.
Levi tűri, jól elmagyarázgat közben. :)



Na szóval ott tartottam, hogy reggel későn kezdtük a napot,de ha nem akartam egyedül etetni, akkor igyekeznem kellett a gyümölccsel, hogy még Apával meg tudjuk etetni Őket.
(délre ment dolgozni szerencsére:) )
Most ami nagyon bejön Nekik kaja, az 2 vagy 3 szem alma, fél banán, negyed körte éppen csak megpárolva, 2 db babapiskótával összeturmixolva, langyosan. :) Szeretik:)
És ami jó hír volt mára, hogy Livike egyszer sem köpködött evés közben! :)
Na jó, ne legyek optimista, nálam biztos hogy fog......
Levi eszik továbbra is szépen, csak mostanában az a szokása, hogy belenyúlkál a tálba meg a kanálba, megfogja a kanalat és nem engedi el, persze a kajás részébe nyúl bele, és röhög amikor el akarom venni. :) Na meg folyton előre hajol a hordozóban, mint aki fel akar ülni.
Pedig ülősre van állítva a hordozó. Tegnap is még a szemöldöke is kajás volt mert belfejelt a kanálba. :)
Na mad meglátjuk ma hogy megy a főzelék evés.
Levi elaludt egy fél órája, Livi pedig nem rég ébredt, mert Ő elaludt a hordozóban a gyümölcs evés után. 13:40-kor kell elvileg enniük, de Livi nem evett tápszert (mivel aludt) a gyümölcstől meg gondolom előbb éhes lesz, úgyhogy szerintem nem soká meg is fogom etetni, amíg Levi alszik, meg amíg viszonylag jó kedve van. Mert most jókat rötyög magában, bár nem győzöm összeszedni a polc elől, a tévé alatti álványtól, a sarokból, a kiságy alól, szóval jár Ő mindenhol, csak a számukra "kijelölt" területen tartózkodik a legkevesebbet. :)

Szerencsére nem esik az eső, még a nap is próbál sütni, több-kevesebb sikerrel, úgyhogy kaja után mennek ki a babakocsiba, hátha alszanak megint egy jó nagyot, mint tegnap! :)

Este meg majd megoldjuk a fürdést valahogy, Mama későn fog hazaérni Pestről, Apa ugyebár 22 után végez, így jó esetben Papa fog tudni jönni segíteni a fürdés előtti időben. Ha Ő is végez időben, mert nagy munkában van ma.
Fürdetni nem kell segíteni, csak előtte szoktak már nyűgöskék lenni, kell valaki aki lefoglalja Őket amíg én készítem a dolgokat, kaja, víz, ágyazás, stb...

Majd csak eltelik ez a nap is. Már megint csütörtök van. Mindjárt hétvége, és még csak most volt hétvége. Telik ez, telik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)