2009. december 30., szerda

Mindjárt vége...

...ennek az évnek.
Nem fogok évösszefoglalót írni, hisz' szinte folyamatosan csak összefoglalok, minimum havonta.
Esik az eső. Télben tavasz van ismét, délelőtt szépen sütött a nap, most meg esik az eső, de nincs hideg.
Levike ennek megfelelően - mármint az esőnek - aludt egy jó nagyot a gyümölcs evés után, 12:30-tól 14 óráig. :)
Livi is aludt, de Ő 11:30-tól 12:30-ig, még a hordozóban, ahogy megette a gyümit.
Váltották egymást az alvásban.
Most már túl vagyunk a főzelék evésen is, hazait ettek ma, sárgarépa-zöldség-alma-krumpli-csirkehús, sűrítésnek habarás szerű lisztes cucc, szépen megette mind a két gyerkőc.
Azóta viszont nem alszanak.
Livikének új szokása, hogy "kijön" a konyhába, épp ezért nem tudok most sem ott netezni, be kellett hoznom a laptopot a szobába, így legalább nem jön utánam :))
Igaz, itt meg megy a szokásos "tiltott" helyekre, a kedvencek még mindig a konvektor és a porszívó a pelenkázó szekrény mellett, na meg a fiók.
Most meg itt kukucskál a drága felfelé az ágyra... :))
A földre nem akarok letelepedni a géppel, mert akkor belenyúlkál meg elveszi az egeret. :))))

Pár napja a vasalódeszkát tettem akadálynak a konvektor elé, "sima" felével kifelé, fektetve élére állítva, de a lábával kitámasztva, hogy ne rántsa magára.. vagy hogy is mondjam... A lényeg, hogy megtalálta azt a madzagot amivel a huzata van ráerősítve, és szépen kibontotta, én meg mikor néztem hogy miért lóg és meghúztam a madzagot, szépen ki is jött belőle, így most lóg a huzat a deszkán. Nem lehetett visszafűzni.
Mérgelődtem is eleget vele ma mikor vasaltam, mert folyton felhajtódott a huzat rajta ahogy a ruhát húztam arrébb.... Mama nézte tegnap előtt az Interspárban, 3-4ezer ft egy új huzat,egy új deszka meg már van 6 ezerért, erre azt mondta Apa, hogy akkor vegyek újat, lehetőleg olyat, amire lehet is kapni rávaló huzatot később, ezt meg adjam oda neki halpucolónak... :)))
Bár amennyi halat mostanában fog... :) Nagyon ki se jut horgászni, de ha mégis, akkor se nagyon van semmi, sokszor még kapás sem. Na de nekem nem is hiányzik, én nem szeretem a halat, kapok is érte mindig, hogy nem érti, hogy nem lehet szeretni, mikor olyan egészséges, stb. Ezt elismerem, megenném én, nagyon gusztusos tud lenni a rántott hal, főleg amelyik nem szálkás, csak ne lenne hal íze! :))

Hmm.. azt hiszem nem sokáig tudok most itt írogatni, mert Livike épp cibálja a nadrágom szárát, mint egy kiskutya.. :)
Az előbb meg rendesen bújt hozzám, dugta a fejét a nyakamba, meg hogy pusziljam, ilyet se nagyon szokott eddig csinálni... :)))

Tegnap egyébként jól eltelt a nap, ebéd rendesen meg volt, utána volt egy extra hiszti kb fél órán át, de egyszerre mind a kettő, olyan nehezen nyugodtak le:(
Livike attól jött helyre, hogy bekentem az ínyét, biztos a foga kínozta.
Levi egyébként azért kezdett sírni mert Livi épp felé fordulva a kiságyban sikítozott, tőle ijedt meg szegény.. aztán meg már nem tudta Ő sem abbahagyni a sírást....

Egyébként az este is jól telt, nagyot játszottunk pancsi előtt, utána szépen elaludtak mind a ketten, Levike ébredt fel éjfél előtt kicsivel, de simogatással, - ki se kellett venni - szépen visszaaludt..
Reggel 7:30-kor arra ébredtem, hogy kivételesen nem Livi, hanem Levi "beszélget" azon az édes kis hangján, hogy "dededede, dádádá, tetete" stb :)))))
Felnéztem, ott kukucskált az ágy végében és vigyorgott.
Jól indult a nap! :)

Eddig jól is telt, de most kezdenek nyűglődni, az eső miatt ma nem tudunk kimenni levegőzni, jó lenne ha aludnának idebent, ne estére legyenek álmosak. Mármint fürdés előttre....
Nem akarok már tápszert csinálni, Livike a gyümi után se kapott, meg kellene szokni, hogy csak reggel meg este kapnak, közben meg egyéb kaja.
Ebéd után adtam szelepes üvegből egy kis vizet, de mivel nem nagyon ismerik ezt a kis Aventes cumisüveget, azt hiszik, hogy játék, és nem akarnak inni belőle.
Meg gondolom hogy a tápszert várják, és csalódnak, hogy nem az jön belőle.
A gyümölcslével meg a teával sincsenek jobb viszonyban, pedig minél több tömény kaját kapnak, annál nagyobb szükség van a folyadék bevitelre is.
Bár van elég pisis pelus, meg kell szokni, hogy inni is kell.

Nna.. egyelőre ennyi, ha lesz időm a videókkal foglalkozni majd teszek fel. :)
Tudom, mindig csak mondom, aztán elmarad... Nem úgy van sajnos hogy egész nap itt ülök, pedig néha szívesen kibírnám.... :)
Manókák egyre többet követelnek belőlem, úgy is mondhatnám, hogy amikor nem alszanak akkor folyamatosan itt kell lennem, vagy valakinek..... De ez ma én vagyok, sőt, holnap is, mert Mamáék Pestre mennek, bár délután már biztos jönnek. Meg Apa is lesz reggel valameddig, nem tudom még mikorra megy dolgozni...
Ha délre, akkor legalább a gyümölcsöt együtt tudjuk etetni, ha nem, akkor így jártam, egyedül etetek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)