2011. november 2., szerda

Szerdai dolgok

Éjjel minden rendben volt, bár Levike már 3 óra körül közénk feküdt és ott aludt tovább reggelig, 6 óra körül kért tejet, majd aludt tovább. Livike 7 órakor ébredt, megkapta a kakaóját, majd menetrend szerint kitúrt a helyemről, és mese nézés közben megiszogatták a tejet/kakaót.
Livikét sikerült már 8 óra körül felöltöztetni, Levikét csak 9 óra után.
Közben nekiálltam ablakot pucolni, kíváncsi voltam, hogy mennyire nehezen tisztítható a három rétegű üveg, aminek ugyebár két rétege látszik... Elég simán ment, csak mivel sok (6 nagy ablak, bár ebből csak kettő nyitható, a többi csak úgy néz ki:)  ), így eltelt egy ideig mire végeztem. Nagyjából fölösleges is volt még megcsinálni, mert még úgyis lesz porolás, de talán akkor már nem kell ennyit suvickolni, mint most. :)

10 óra sem volt még, amikor felöltöztettük a gyerekeket és kimehettek az udvarra. Előtte is kimentek, pedig akkor még nem volt szabad! Benti mamuszban meg benti cuccban kirohangáltak, amikor az utolsó két ablakot tisztítottam kívülről... behordtak pár falevelet, amit szétcincáltak az ágyban, lehetett kirázni mindent utána. :)

Szerencsére jó idő lett, pedig reggel olyan köd volt, hogy alig lehetett valamit látni.
Mióta hullik a falevél, mindennapos program az összesöprése, zsákba gyűjtése, a gyerekek is segítenek, néha persze inkább hátráltatnak, de hadd csinálják.

Ebédre almafőzeléket csináltam, Livike jól ette, egy teljesen teli tálkával megevett! Levike magától csak keveset evett, de a végén hagyta magát etetni, így valamit azért csak sikerült Neki is megennie.

12:45-kor már az ágyaikban voltak, hamarosan el is aludtak mindketten! Tévé kikapcs, rádió bekapcs, alvás! :)
Kb egy óra múlva indultam el a Sparba, majd a kisboltba is, Livike kb két órát aludt, Levike megtoldotta még egy fél órával! :))

Ettek vajas pirítóst, sonkát, túrórudit, este felé pedig tejbegrízt csináltam elvileg magunknak, de Livike is jól ette egy ideig, Levike csak két falatnyit. Nem sűrűn főzök ilyet, de eddig még nem nagyon ették meg soha, talán egyszer, amikor Mama csinálta... de az se most volt már. :))
(azért írtam, hogy elvileg magunknak, mert sejtettem, hogy nem fog nagy sikert aratni, de persze volt elég, eleve úgy osztottam szét, hogy legyen a gyerekeknek is!)

Délután Livike elkezdte mondogatni, hogy fáj a hasa, de nem lett kaka, puki sem, mondjuk Rajta nem is csodálkoznék, ha fájna, ami mindent összeevett! Hamarosan Levike is elkezdte mondogatni, meg nyögött is, látszott, tényleg fáj.. Egyszer csak közölte, hogy " még mindig fáj hasi, jön puki, van kaka" Pff.. :) És tényleg... 18:30 volt ekkor. Ez olyan még határeset állagú volt, de 21 óra után ami volt, az már közelít a hasmenéses jellegű felé, csak még nem citromsárga, félek csak idő kérdése. A szaga sajnos már az a fajta. :(( Még utána is mondta, hogy fáj a hasa, amikor rákérdeztem, de hamarosan elaludt, remélem éjjel már nem lesz és holnap sem!

Nagyjából ennyi lenne mára, meglátjuk mikor tudok jönni, remélem holnap! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)