2011. november 18., péntek

Pénteki összefoglaló

Éjjel minden rendben volt, 6:15-kor ébredt Levike, kért tejet, mire beértem vele már a helyemen feküdt, de Ő legalább arrébb húzódott, hogy én is vissza fekhessek. :))
Majdnem 8 óráig aludtunk, Livike akkor ébredt, megkapta Ő is a kakaóját, lefeküdt a helyemre, nézték a tévét, elvoltak.
9 óra is elmúlt, mire Levikét rá tudtam venni az öltözésre, Livikének kellett még kb fél óra. Nagyon nem akar reggel igyekezni, pedig erre rá kellene venni a bölcsi előtt, mert így első reggel kelhetünk 6-kor, ha 8-ra be akarunk érni az 5 percre lévő bölcsibe.. :( (még annyi sincs, szerintem másfél perc alatt én egyedül ott vagyok:D )

Telt az idő, ma nem mentünk ki, mert ködös, fagyos, vizes, nyálas idő volt..bár a nap sütött, nagyon hideg volt. Tudom, ettől még kimehettünk volna egy fél órára legalább, de addig halasztgattam, hogy utána már nem volt rá idő, ebéd, alvás, na meg Apának is menni kellett 14 órára dolgozni.

Dél körül elszaladtam a postára meg a kisboltba, majd 13 óra elmúlt már, amikor ebédeltek a gyerekek és 14 is, amikor letettem - volna - Őket aludni. Nem aludtak el! Se később, semikor! 15:20 körül végre lenyugodtak a sok rohangálásban, rosszalkodásban, belőlem hülyét csinálásban.... és mindketten lefeküdtek a szoba közepére a kispárnájukra, tej, plüsskutya, tévé bekapcsolás és pihi. :) Nem aludtak el, de legalább nyugton voltak kb 20 percet.
Persze ahogy telt az idő egyre álmosabbak lettek, egyre jobban nyűglődtek... Fürdés időre felélénkültek, Livike legalábbis.

Mama is volt itt, sőt a gyerekek is voltak odaát amíg itt kitakarítottam.
A fürdést időben kezdtük, 19:30 lehetett kb...
Mire Livike is kész lett Levike szinte már aludt. :)
Livike is hamar elaludt, alig múlt 20 óra... Azóta is nyugi van, remélem marad is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)