2011. november 24., csütörtök

Szerda folytatás és a csütörtök eddig...

Az este Levike altatása közben én is elaludtam, bár többször voltam fent, lusta voltam már kijönni írni, 0:40-kor keltem fel még elmosogatni, pakolni, tusolni utána aludtam tovább.
Reggel 7:40 körül volt ébresztő, megint elmúlt 9 óra, mire fel tudtam öltöztetni a gyerekeket. Holnap igyekezni kell, mert el kell menni reggel a gyermekorvoshoz igazolást kérni a bölcsihez, hogy nincs fertőző betegségük. Tartok tőle, hogy ha eddig nem voltak betegek, akkor most lesznek, mert majd a rendelőben összeszednek valamit. Ha ott nem, akkor majd a bölcsiben. Nagyon fog ez hiányozni. :((

A délelőtt viszonylag jól telt, Apa már korán megcsinálta az ebédre szánt milánóit, vagy bolognai, sose tudom... ez az, amiben sonka és gomba van, nem a darált húsos. :)
Ahogy megérezték az illatát, egyből kértek, így reggelire is azt ettek, majd 11 óra után ettek vajas pirítóst, mert Apa evett és kértek, utána még ettek tésztát is...
Nem voltunk ma kint, ködös, párás, de legfőképp nagyon hideg idő van. :((

13 óra körül kezdtük az altatást, ami persze nem sikerült, így 13:30 körül Mama bejött és elaltatta a gyerekeket. Még alszanak...

Ja, és hogy írjam még a tegnapot is, nem történt már sok minden délután, játszottunk, ettünk, 20 óra körül fürdettünk. Mivel a maradék sampont is beleborították a vízbe, így hajmosás is lett, pedig most nem lett volna annyira muszáj... :))
A múltkor is megcsinálták ezt, Livike simán feléri a kád sarka fölött lévő polcot... szerencse, hogy a saját samponjukat vette le és nem mondjuk az enyémet, mert az ugye csíp....

Livike elég hamar elaludt, de Levike nem akart... 22 órakor még fent volt, utána elaludt és mi is...
Még délután, 17 óra körül Mamával elmentünk a dm-be pelenkát venni, más egyéb nem nagyon volt tegnap.

Ennyi lenne egyelőre, meglátjuk este tudok-e jönni vagy csak majd holnap. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)