2011. november 7., hétfő

Hétfő

Nem volt egyszerű a mai nap a gyerekekkel, főleg a délután és az este, az elalvással nem volt gond, 20:30-kor már mindketten aludtak. Bevált a rádiónál alvás, tévé nélkül. Vagy csak nagyon kifáradtak. :)

Éjjel minden rendben volt, 7 órakor ébredtek mindketten.
Levikét viszonylag hamar fel is öltöztettem, mert betermelt... Ma kétszer volt széklete, akkor reggel és délben, amikor bejöttünk az udvarról. Livike ma több nap után először kakált bele a pelenkába, mostanában mindig szól pedig, hogy kell és akkor megyünk a wc-re, de ma kint az udvaron becsúszott a dolog.... szólt, hogy "bekakáltam", na mondom akkor gyerünk, vegyük ki. Nem akarta, de mégsem hagyhattam még több, mint egy órán át alatta, úgyhogy némi ellenkezés mellett, de csak bejöttünk, ráültettem még a wc-re, és még oda is kakilt! :) Szóval ez szerintem a játék hevében lehetett most, amúgy már ügyesen szól kakánál.. pisinél nem, azt simán a pelusba intézi. :(

8:20 körül elszaladtam előbb a gyógyszertárba, mától a gyerekeknek adom a Béres cseppet immunerősítésként és étvágygerjesztőként is, Cebion csepp helyett ajánlották a rágótablettát, amit elvileg 3 éves kor után lehet csak adni, de a gyógyszerés csaj szerint csak azért, mert akkor már biztos, hogy meg tudják enni, amúgy mi már simán adhatjuk. 50mg-os, úgyhogy nem nagy adag, a felesleg úgyis kiürül a szervezetükből, ha mégis sok lenne. Szeretik, harc van érte, mert finom. :) Repetázni akarnak folyton, "kér gyógyszi" hisztizés, nem értik meg, hogy nem lehet folyton enni, csak naponta kétszer, reggel és este felé.
A kisboltban is voltam, majd 10:15 körül felöltöztettem a gyerekeket és irány az udvar!
Apa elment egy helyre munkamegbeszélésre, közben jött egy másik ajánlat is, oda majd holnap megy azt hiszem. Valami majd csak lesz, az a baj, sehol nem akarnak normálisan fizetni. :((
A gyerekekkel végig egyedül voltam kint, Levike egy idő után folyton lefeküdt a földre, egyszer azt mondta, hogy azért, mert napozik. :D
Álmos volt, nyűglődött, 11:45-kor jöttünk be.

Ebédre sült hús volt, rakott húst akartam csinálni, de ezt csak délután tudtam megtenni, így ebédre maradt a sima sült hús puha kenyérrel. Ették, de már álmosak voltak, úgyhogy 12:10 körül már le is tettem Őket aludni, hamar elaludtak mindketten!

Apa kb ekkor ért haza, hamarosan Ő is lefeküdt a gyerekekkel aludni. :)
Tudom, amíg aludtak megcsinálhattam volna a rakott kaját, de semmi kedvem és erőm nem volt, annyira fájt a fejem és a hasam is, hogy örültem, hogy ülhetek végre és nem kell semmit csinálni! :( Nekem ritkán fáj a fejem, egy évben kb kétszer, de amikor még este 6-kor is szét akart szakadni, akkor már inkább vettem be gyógyszert.

A gyerekek 14:40-kor ébredtek, Livike legalábbis, Levike kb 10 perccel később.
Innentől kezdve csak a nyekergés, visítás, egymás piszkálása, ellenkezés ment, nem igazán tudtunk semmi olyat kitalálni, ami lekötötte volna Őket. :((
Ettek, ittak, elvoltak, közben megcsináltam a rakott húst is, vacsorára azt ettek Ők is, mi is, jól ették! :) A holnapi ebéd is ez lesz, remélem lesz még rá hangulatuk, és akkor is jót fognak enni belőle! :)

Fürdésidőre már rendesen lefáradtam én is, Apa is, na meg Mama is, aki bár nem volt ideát, de mindent hallott, a gyerekek visítozását, kiabálását, meg az enyémet is, mert már a végére nagyon elegem lett úgy általában mindenből és már én is kiabáltam. :(((
Levikének a bal csuklója felett is lett egy rejtélyes csípése, mi a fene csipkedheti meg? 
Egy szúnyogot talált Apa, de nem volt véres, tehát nem az volt a bűnös...
Szétnéztünk, de semmit nem találtunk. :(

19:30 körül kezdtük a fürdetést, 20:15-re lettünk teljesen készen, negyed óra alatt szépen el is aludtak, még nyugi van, remélem marad is.
Még megnézem a filmet neten, mert ugyebár ki volt kapcsolva a tévé, nem láttam, aztán megyek én is aludni... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)