2011. november 8., kedd

Kedd

Nézzük a mai napot. Általánosságban jól telt, persze voltak ma is összezördülések, leginkább mostanában a gyerekek egymás közt civakodnak, verekednek. Levike szokott leginkább Livikére rászállni, incselkedik vele, ijesztgeti, Livike visít, menekül, majd később, amikor már nyugi van Ő kezdi és visszaadja a sérelmeit Levikének. Még mindig képesek hisztériába menően összeveszni EGY valamin, ami mindig mindkettőjüknek rögtön és azonnal kell! :(

Éjfélig minden rendben volt, akkor Livike felébredt, sírt, alig tudtam lenyugtatni, először nem engedte magát megfogni sem, vergődött, de fent volt, mégsem mondta el mi baj, rosszat álmodott-e vagy mi van, majd amikor felvehettem, ásítozott egy sort a vállamon, majd szépen letettem az ágyába, mellé feküdtem és vissza is aludt. Még a visítozása közben felébredt Levike is, kért tejet, amivel egyből a mi ágyunkba vackolt be, ott is maradt egész éjjel. :( 4 óra körül megpróbáltam letenni egy újabb adag tejjel, mert kérte, de nem volt hajlandó az ágyába menni, így továbbra is közöttünk maradt. Apa kihúzódott az ágy szélére, én is, Levike pedig uralta a terepet... :)

Majdnem 8 óra volt, amikor Livike felébredt, én már arra ébredtem, hogy Apa hozza Neki a kakaót, Levike is felkelt, Ő is kapott még tejet és még vagy 10 percig fekhettem én is, utána már kelnem kellett, Livike nekiindult, hogy pakol a konyhában.
A reggeli készülődés megint elhúzódott, 9:20 körül tudtuk mindkettőjüket felöltöztetni végre. :)

Gyorsan elszaladtam a kisboltba, majd 10:15 körül öltözés és irány az udvar! Szép idő volt ma is, nem volt túl hideg nap közben.
Délben jöttünk be, ebédre nem ettek valami sokat a rakott húsból, de előtte odakint bekakaóskekszeztek... mondtam pedig Apának, hogy szerintem nem kellene adni, mert nem fognak ebédelni, de csak adott először csak 3-3 db-ot, majd még többet, mert persze annyi nem volt elég! :(

13 órakor megkapták a tejet, Livike szinte rögtön elaludt, Levike csak bő fél óra múlva.
Mindketten két órát aludtak, mert Levike annyival később kelt, mint amennyivel később aludt el.

Amíg aludtak én elszaladtam a postára, majd a piacra darált húsért, benéztem a buszpályán az üzletházba is, a lényeg, hogy pontosan két órányit voltam távol, de gyalog, szóval az útidő több volt, mint mikor biciklivel megyek.
A gyerekekkel nem volt sok dolga Apának, mert Livike kb fél órával az érkezésem előtt ébredt, Levike pedig utána 10 perccel.

A délután és az este vegyesen telt, csendben egy percig nem voltak, az biztos. :(
Apa megcsinálta holnapra a paradicsomos húsgombócot, lesz majd alföldi húsleves is de azt csak holnap reggel csinálja majd meg, mielőtt elmegy 10 órára egy munka megbeszélésre.

18:30 körül Mama is átjött, egy óra múlva ment is, mert Papa haza ért, vacsorázni kellett, nekünk pedig fürdetni a gyerekeket. Levike nem akarta elengedni Mamát, így megkapta a videokamerát, hogy azzal majd ellesz... ugyanúgy hisztizett, én persze nem nagyon akartam odaadni, csak drága mulatság ez ahhoz, hogy esetleg elejtse vagy elnyomkodjon rajta valamit. Csinált felvételeket is! :))))
Valamennyit megnéztük belőle még úgy a kameráról, rácsatlakoztattam a tévére és úgy néztük. :)

A fürdést 20:50 körül kezdtük, de még akkor se nagyon akartak indulni. :(
Az elalvás ma is gyorsan ment, kb fél óra kellett, legalábbis Apa akkor jött ki, mert én közben odakint pakoltam, mosogattam, nem voltam bent.

Ennyi lenne mára, még gyorsan megnézem a filmet neten, aztán megyek is aludni. Jó lenne, ha ma nem lenne Levike hálótárs, elég kényelmetlen úgy aludni. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)