2011. november 26., szombat

Hónapforduló - 33. és a szombati nap eseményei.

A hónapfordulót, mint olyat most csak megemlítem, hogy volt/van. Átolvasva az előző havit szinte semmi nem változott. Az sem, hogy nem mértem súlyt. :( Azóta sem és ma sem, ilyen még nem volt, úgyhogy már délelőtt kiírtam a hűtőajtóra, hogy reggel el ne felejtsem! Két hónap alatt csak nem fogytak talán...! Hogy kétszer annyit gyarapodtak-e, mint máskor, azt kétlem, de holnap többet tudunk, kár ragozni.

A napunk vegyes hangulatban telt, inkább a rossz felé tendált az egész, mint hogy jó lett volna. :(
Éjjel nem volt gond, 7:40-kor keltünk, el is voltak egy darabig a gyerekek, majd Livike megcsinálta a reggeli "jó" hangulatomat azzal, hogy kiborított egy egész pohár teát a konyhapultra.... Jó, hogy nem az előtte hűlni kiöntött forrót borította ki, hanem az estéről maradt hideget.. De nem értem, hogy miért nem szól, ha kell valami, miért gebeszkedik, nyújtózkodik, hogy elérjen valamit?! Mindig ez van, naponta, vagy két naponta borít így ki valamit, általában teát. A pohár a tálcán volt, szinte belül, mégis így sikerült. :((

Nap közben sem lett sokkal jobb a kedvem, mert elég rosszak voltak szinte mindig. :(
Nem tudom mi volt ma, front vagy mi, de elég volt!
11:20 körül felöltöztettem a gyerekeket és kimentünk levegőzni, nagyon hideg volt, de mondtam, hogy muszáj, hadd szellőzzenek ki, hátha akkor jobban alszanak délután.
Aha... annyira, hogy egyáltalán nem aludtak el ebéd után! :((

Ebédre zöldséglevest ettek tésztával, valamint fasírtot csinált Apa, abból is ettek valamennyit.
13 órától próbáltuk Apával felváltva altatni Őket, egyikőnknek sem sikerült. :( Livike aludt volna, de Levike nem akart, szaladgált, Livikét piszkálta, persze akkor már Ő is felkelt és együtt rohantak, rosszalkodtak. :( Apa 13:30 körül ment dolgozni, egyedül maradtam a gyerekekkel egész délutánra, mert Mamáék még délelőtt elmentek a városba és csak este jöttek. Így van ez, ha az ember üzletekben járkál, nézelődik, múltkor csak a Tescoban elment 4 óra, és még szét se nagyon néztünk. :D

15 óra után feladtam az altatási kísérletet, úgy voltam vele, majd este hamar elalszanak.
Csak addig bírjam ki. :))
Kibírtam.. délután is voltak összezördüléseink, de azét nagyjából jól elvoltunk. Mivel álmosak voltak, még hamarabb összevesztek egymással is a gyerekek, dobálóztak, nyávogtak, álmosak voltak...
Ettek is, almát, fasírtot, pirítóst, sonkát, sajtot, majd még megint almát...

Mama 19 óra körül jött át, még elvoltunk egy ideig, 19:50 körül pedig kezdtük a fürdést is.
Rendben ment minden, Mama altatott, mindketten a saját ágyukban aludtak el ma is!
Hamar elaludtak...
Ennyi lenne mára. :)

UPDATE 11.29. 13:20.
Mértem súlyt végre, de csak 27-én, mert hiába írtam ki, elfelejtettem másnap, viszont amikor mértem, akkor pedig megírni felejtettem el. :)
A lényeg, hogy mindketten gyarapodtak, csodáltam volna, ha két hónap alatt nem változik pozitívan a súlyuk!

Levike: 11,76 kg, (+43 dkg az előző méréshez képest)

Livike: 12, 68 kg. (+58 dkg az előző méréshez képest)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)