2011. november 6., vasárnap

... és a folytatás

Szűk két órás volt a délutáni alvás. Levike ébredt elsőnek, majd Livikét is felébresztette, aki emiatt nyűgös volt és kb az is maradt egész estig. :( Bújt hozzám, álmos volt még, vagy negyed órát ott ült az ölemben, vagy mellettem, el nem mozdult, ami Tőle ritka. Levike is jött persze, nem nagyon tűri, ha nem Ő van a középpontban. Egész délután Livikét piszkálta, ijesztgette, elvette azt, ami épp Livikénél volt, aki emiatt sikítozott, félt, sírt. :(
19 óra körül Livike is beindult a rosszalkodásban, mert azért Őt sem kell félteni ilyen téren, megy Ő is neki Levinek, ha úgy tartja kedve, aztán csodálkozik, ha visszakapja!
Elkezdte kipakolni a pelenkás fiókot, ahol most átmenetileg be van pakolva minden, ami eddig a szekrényen volt, kenőcsök, fültisztitó, lázmérő, meg még a rázókeverék is, amivel Levike különös csípéseit kenjük. Szóval pakolt volna Livike, én persze rászóltam, már nem először, elvettem Tőle a kenőcsöt meg a rázót, erre behisztizett, földhöz vágta magát, kb 5 mp-ig nem vett levegőt, mire felkaptam, megint majdnem elájult. Csak úgy félig, mert nyöszörgött, én rohantam ki vele az ajtóhoz, mert Apa kint volt, hogy mi van, de mire átvette már teljesen magánál volt megint. Nem értem én ezt a dolgot Nála... :((( Attól tartok, hogy nem kell sok idő, hogy tudatosan kihasználja majd ezt Livike, hogy ne hagyjuk hisztizni, ha nem akarjuk ezt, akkor mindig minden úgy kell legyen, ahogy Ő akarja, olvastam már ilyet, hogy ezzel manipulálnak már az ilyen korú gyerekek is. Na nem azt mondom, hogy már most direkt csinálja, csak benne van a pakliban, hogy esetleg lehet ilyen. :(

Mama is kiszaladt, ahogy hallotta, hogy mi történt, a gyerekeknek sem kellett több, nem tágítottak, mentek be mindketten Mamáékhoz. Fél órát ott voltak kb, 20 órakor alig lehetett Őket hazahívni, hogy most már fürdés és alvás, de úgy, hogy Mama nem jön.
Miután átjöttek már nem volt gond, szépen megfürdettük Őket, megkapták a tejet/kakaót, lefeküdtek, elvoltak. Aludni nem akartak, egy idő után ki-be járkáltak, úgyhogy 22 óra körül végre kikapcsoltuk a tévét és úgy Livike is szépen elaludt 5 percen belül, Levike még a tévé ideje alatt elaludt. Mondtam pedig Apának, hogy rögtön kapcsolja ki, de nem tette, mert valamit nézni akart... hát jó, most már nézheti, már alszanak. :))
Megyek én is hamarosan....

Ennyi lenne mára, jövök, amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)