2011. november 23., szerda

Elő-Mikulás :) - Képek!

Ma délelőtt megkapták a gyerekek Mamáéktól a Mikulásra szánt két db játék laptopot. Egyrészt azért, hogy hátha jobban el lesznek, ha csak én vagyok Velük, másrészt szerintem Mama már nem bírta kivárni a Mikulást, kíváncsi volt, hogy mit szólnak a gyerekek. :))
Volt nagy öröm, alig tudták kivárni, hogy kibontsuk, ami nem volt egyszerű, mert az aljára csavarokkal volt rárögzítve a doboz alján belül egy karton papír... :)

Okos kis masinák, valamivel nagyobb gyerekeknek valók, de ha a gyerekek is úgy akarják és vigyáznak a gépekre, akkor megérhetik azt a kort, amikor már igazán tudják majd használni, tanulni vele. Betűket, szavakat, számokat ismételtet, gépeltet le, vannak benne játékok is, azokat még én sem néztem, óra és ébresztő óra valamint számológép is van benne. Na meg persze zene, sokféle dallam, de még zongorázni is lehet vele a számos gombokkal... :) A zenés rész a kedvenc eddig, de Livike nagyon szépen és ügyesen végigmondja a szavakat, amiket ismételtet a program. (Az ABC betűivel egy-egy szót mond ki gombnyomásra, azokat kell utánamondani.) Van olyan is pl, hogy felvillan a 9-es, meg kell nyomni, hogy melyik volt az, ezután betűvel is kiírja a gép és el is mondja. Betűkkel van ugyanilyen, meg még csomó dolog, fejből nem tudom én sem mindet még, nem nagyon engedtek még hozzáférni.. :D

Szóval ezzel voltak el a délelőtt nagy részében, akkor volt harc közöttünk, amikor evés idejére elvettem, hogy ne fogdossák össze kajás kézzel... valamint alváshoz sem vihették magukkal. :) Majd ha felkeltek játszhatnak újra. :)

Itt vannak a frissen készült képek, természetesen ide akartak ülni, ahol én is szoktam gépezni.. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)