2011. november 24., csütörtök

Csütörtök folytatás

A ma délutáni alvás egy és egy negyed órásra sikerült. Mindketten szinte egyszerre ébredtek, nem túl jó hangulatban, sírdogáltak, nyűglődtek. :(
Ettek egy kis tésztát, túró rudit, ittak sok teát, játszottunk, nem voltak annyira rosszak, de azért később beindultak, rohangáltak, valamint Livike a légycsapó nyelével leszedegette a falról a kis dekorációkat a kiságyaik felől. :( Róka, kis virág, fűcsomó meg ilyesmi színes, dekorhungarocell anyagból készült kis szépségeket. :( Párat tönkre is tett, letörte a sarkát meg ilyesmi. :(
Mama 17 óra körül jött, hozott sonkát és friss kenyeret, így hamarosan megvolt az uzsonna/vacsora is. Levike sokat evett, Livike nem annyira, Ő inkább pirítóst kért vajjal.
19 óra körül épp porszívóztam, amikor haza ért Apa is, azt hittem ma is 23 óráig fog dolgozni, de előbb jött, így Mama legalább haza mehetett, nem kellett fürdésre maradnia.

A gyerekek még mindig csak rohangáltak, ugráltak, nagyot birkóztak Apával, majd 20 óra körül kezdtük is a fürdést. Nem is volt semmi gond addig, amíg ki nem kellett jönni. Levike totál behisztizett, pedig Ő nem nagyon szokott. Nem akart kijönni, ellenkezett, de a második nekifutásra - miután Apa egyszer vissza engedte a kádba - kivettem minden ellenkezése ellenére. Törölközni sem akart, persze már rákiabáltam, hogy most már maradjon nyugton, hadd töröljem, öltöztessem, de Ő csak ellenkezett, visított, hisztizett. Ekkor átjött Papa, nem szólt Ő semmit, csak ott állt, Levike pedig bújt belém, nem nézett oda, hiába kérte Papa, hogy köszönjön vagy valami, menjen oda Hozzá.. nem, csak bújt belém, és totál piros volt az arca. Papa azt mondta, szerinte szégyelli magát most Levike. Mondtam, hogy esetleg már ennyire kombinálna fejben, hogy múltkor Livike miatt jött át Papa és leszidta és most attól tart, hogy majd Őt is le fogja és fél, ezért bújik? Mert elvileg rám haragudott most, én vettem ki akarata ellenére, mégis bújt belém... Na mindegy, nem tudom mi volt ez most, Papa hazament, Levikét felöltöztettem, a pirossága is elmúlt, bár a rosszalkodós kedve megmaradt, mert rohangálni akart az ágyon meg hasonlók.

Aludni most is elég sokára sikerült, 22 óra is volt talán... nem tudom, mert én is elaludtam, már megint. Livike még 21 óra után nem sokkal elaludt.

Ennyi lenne mára, holnap jövök ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)