2011. december 18., vasárnap

Vasárnap eddig

Éjjel 2 óra körül nagy visítozásra ébredtem, az történt, hogy Livike átment Levike ágyába, ráfeküdt, aki ezt persze nehezményezte..  :)
Mindkettőjüket vissza tettem a helyére, később Levike jött közénk, majd 6:40-kor Livike kért kakaót, Levike pedig tejet.
7:30-kor keltünk, elég gyorsan sikerült most is rendbe tenni mindkettőjüket.
Reggelire pirítóst és virslit ettek, majd elszaladtam a Sparba, majdnem dél volt amikor kimentünk az utcára sétálni, kb negyed óra volt csak. Ahogy bejöttünk az udvarra nem akartak még bejönni, úgyhogy 13 órakor sikerült csak becsalni Őket nagy nehezen. Livike egyszer eltűnt, sehol nem találtuk... végül Papa kocsijának a hátsó ülésén fedeztük fel, könyékig benne volt egy szatyorban, amiben nápolyi, cukrok és egyéb nyalánkságok voltak. Már meg is dézsmálta a készletet. :D
Hát ezért nem szabad nyitva hagyni az autót, nem az első eset, hogy kinyitja és beül, csak eddig azonnal észre vettük. Én teregettem, Apa nem nagyon figyelte, ezért lehetett egy kis ideje garázdálkodni. :)))

Miután bejöttünk, átöltöztettem, tisztába tettem mindkettőjüket, kivételesen Livike a pelenkába kakilt, de olyan keményet, hogy kidudorodott a pelenka... :(
Ebédet sajnos nem sokat ettek, Livikét mondjuk megértem, ki tudja mennyit evett a kocsiban.. :))) Levike is kapott pár szem nápolyit, mert meglátta és kikönyörögte, ezért Ő sem evett valami sokat. :(

14:20 körül sikerült végre Apának elaltatnia a gyerekeket, nekem nem jött össze, hiába próbálkoztam. :(
Most már nyöszörgés van, valószínűleg ennyi volt az alvás, de lehet, hogy még sikerült vissza aludnia Levikének.

Ennyi lenne egyelőre, este jövök, ha tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)