2011. december 14., szerda

Kedd folytatás és a szerdai összefoglaló

Az este megint nem jöttem írni, elaludtam... Most pótolom, csak úgy nagyjából a tegnapi nap további részét is.

15:45 körül Levike eléggé nyűgösen ébredt, csak úgy volt el, ha rajtam fekhetett, vissza is aludt úgy még egy órahosszányit. Ha letettem az ágyra akkor nyekergett, úgyhogy jobban jártam, ha újra ölbe vettem és aludt tovább, legalább csendben volt.
16:40 körül ébredt, de akkor már én ébresztettem, nem hagytam vissza aludni, Livike is felébredt, pedig Ő nem is kapott Nurofent, mégis ekkorát aludt!

Ettek, majd elég jól elvoltunk, 18 óra körül jött Mama, maradt is fürdésig.
20 óra körül fürdettünk, a sok alvás ellenére is álmosnak tűntek, ami mondjuk mire aludni kellett volna mindkettőjüknél elmúlt. :(

21:30 körül ért haza Apa, akkor még egyik gyerkőc sem aludt. Mama itt adta fel, nem maradhatott már tovább altatni, még nem is evett egész nap meg egyebek, ment haza.
Apa is és én is befeküdtünk a gyerekekkel az ágyba meg a macira, nagy nehezen úgy aludtak el, 23 óra is elmúlt már, mire mindketten elaludtak.

Éjjel nem volt semmi gond, reggel felé kivételesen Livike jött mellém a nagy ágyba, pedig Ő nem szokott, de most jól ki is túrt, behelyezkedett én meg feküdjek, ahol akarok. :D

7:20 körül keltem, már mindketten fent voltak.
Levikét hamar fel tudtam öltöztetni, Livike megint pizsamában és az új csizmájában flangált még 9:30-kor is! Akkor nagy nehezen bele egyezett, hogy felöltözzünk. :)

Apa délre ment dolgozni, előtte főzött egy csontlevest, jó sok csigatészta és zöldségféle volt hozzá. :) Megvolt így az ebédünk.

A délelőtt elég nehezen telt még akkor is, mikor Apa itthon volt, utána sem lett könnyebb. Egyfolytában az előszobában akartak lenni a megint felhajtott szőnyeges - tehát betonos - részen, Gábor glettelt, folyton bele akartak nyúlkálni a friss falba meg hozzádörzsölődni, rohangáltak ki-be a szobába, szóval elég volt.. :(

11:45 körül már ettek, ez szerencsére jól ment, dél körül már az altatással próbálkoztam, ami megint csak Mama segítségével sikerült. 12:45 volt kb, amikor Levike is elaludt.

Levike 14:15-kor már fent volt, nem tudom miért nem aludt még, pedig kapott Nurofent is, bár csak 3 ml-t, nem merek én annyit adni, mint amit az orvos mondott.
Livike 15 óra körül ébredt, de lehet, hogy még nem is volt annyi az idő...

A délután viszonylag jól telt, bár egyfolytában veszekedtek meg már hülyét csináltak belőlem a DVD nézéssel kapcsolatban. Alig hogy betettem valamit, már vették ki, más kellett! Játszani semmivel nem akartak most, pedig már mindent felajánlgattam ami van itthon.

16:30 körül jött Mama, elszaladtam a kisboltba, majd amikor Papa is haza ért, ez kb 17:45 körül volt, mindketten haza mentek, hogy egyenek. 18:30 körül jött vissza Papa, hozott nekünk is kaját, uncle benst csinált Mama, azt mindannyian szeretjük. :) Livike sokat evett, Levike akkor csak rajtam lógott és nyűglődött, "anyuci, anyuci" csak ezt hajtotta és bújt belém, nem mondta el mi a baj, Papához sem ment, kapaszkodott belém. Előtte mondta, hogy nagyon álmos, kér tejet, szóval szerintem az volt a baj, hogy álmos volt.
Kevéssel ezután megnyugodott és evett Ő is, majd fürdettük is Őket.

19:30-ra kész voltunk. Akkor már egyikőjük sem volt álmos!
20:30 körül alhattak el, de én is, arra ébredtem, hogy Livike kint matat.. ezek szerint Ő nem aludt el mégsem. :( Kipakolta megint a gyógyszeres neszesszert, pedig a legfelső polcon van, csak az asztalra felállva eléri. :( Még nem vittem be a székeket a fürdőbe, éjjelre már nem nagyom kint.
Szerencsére nem volt híja semminek, de a kérdésre is azt mondta, hogy nem evett meg semmit. Nem szokott, máskor is pakolta már ki, csak játszik, persze azért ez nem jó játék! Valami új hely kell a gyógyszereknek. :(

Mama átjött, elaltatta Livikét, de most Levike nyekereg, úgyhogy mehetek is vissza, hátha el tudom altatni. :(

Gondolkodunk a holnapi bölcsibe menetelen, mivel van igazolásunk holnapra is, de nem szóltam oda, majd meglátjuk reggel, hogy milyen lesz a kedvük, meg hogy Levikén nem jön-e ki valami nyavalya, hogy egész nap olyan nyűgös volt, mint már nagyon rég!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)