2011. december 17., szombat

Szombat

Éjjel minden rendben volt, bár éjfélkor Levike egyből hálótársunk lett, akkor feküdtünk le mi is. Végig közöttünk aludt, de nem volt gond. Livike 3 óra körül kért kakaót, Levike tejet, keveset kaptak, csak hogy vissza aludjanak. Livikét most nem tudtam rávenni, hogy tejet igyon, kikövetelte a repeta kakaót, pedig másodjára már általában nem azt szokott kapni. Na nem baj. Következőleg 6:15-kor ébredtem arra, hogy Levike kér tejet, de még vissza tudtunk aludni. 7:20 körül már a megszokás miatt ébredtem fel, de láttam, hogy mindenki alszik, minek keljek akkor fel.  :)
8:30kor már arra ébredtem, hogy Livike Gáborral beszélget.. :D Na mondom akkor gyorsan kelni kell, meg is lepődtem, hogy már ennyi az idő, és hogy ilyen sötét van, mivel esett az eső, el volt borulva az ég.. biztos azért is aludtunk eddig, rég volt már ilyen!
Livike is akkor ébredhetett, nem volt még "nyoma", hogy huzamosabb ideig kint tevékenykedett volna  :)

Viszonylag gyorsan rendbe szedtem a gyerekeket, Apa közben kiment főzni, sült malachús, tört krumpli, dinsztelt káposzta és palacsinta volt a mai ebéd. :)

10:30 körül megérkezett Helga, most is csak kb 2 napja tudom, hogy jönni szándékozott, így én nem tudtam igazán semmi ajándékkal készülni, egyszerűen a kisbolton kívül nem jutottam el máshová. :((
Megint több, mint egy év telt el az utolsó találkozásunk óta! (jó ez a blog, itt néztem vissza, 2010. november 20-án voltak itt a húgával együtt.)

Most is, mint akkor, sok ajándékot kaptuk mindannyian! A gyerekek névre szólóan hímzett Mikulás csomagot, mármint a csomag "zacskója" volt kihímezve, (úgy sejtem, hogy magát a zsákot is Helga varrta, majd arra rávarrta a kihímzett mintát és a nevet) majd lefényképezem, ha megtalálom a töltőt, mert le van merülve, ezért egy db képet nem tudtam ma csinálni. :((( Van benne Kinder csoki, Dörmi maci szeletek, kicsi mikulások. :)) Úgy látszik mindenki figyelmesen olvas, hogy miket szeretnek.. :D Kaptak még két puzzle kirakós könyvet, valamint színezőt is, remélem nem marad ki semmi! :) Mi is kaptunk Apával egy csomagot, csokikat, valamint most sem maradhattak el a saját készítésű ajándékok, hímzett karácsonyfa dísz gömb, gyertya, amire szintén Helga hímzett körbe egy szalagot, egy levendulabuzogányt, (az is saját munka, mármint amivel körbe van tekerve a levendula, nem értek hozzá, majd fotózom, de a lényeg, hogy mind nagyon szép! :) ), valamint Erzsi is küldött saját készítésű gyertyákat mindannyiunknak! Nagyon szép minden, még egyszer köszönjük szépen!

A gyerekek nagyon jók voltak szinte végig, feltűnően csendesek, annyira fura volt! :) Nem kellett sok idő, mindketten bújtak Helgához, szóval nem voltak annyira tartózkodók, de mégsem mutatták meg azt az igazi rosszalkodós énjüket, csak egy kicsit alvásidő elején, de az sem volt vészes. :)

Játszottunk, telt az idő. 13 óra körül ettek, addigra lett kész az ebéd. Ehettek volna mondjuk korábban a tegnapi rántott húsból is, de inkább megvártuk a frisset. :)))
Bent a szobában ettek az ágyon, elég jól ettek, de már álmosak voltak, talán azért is nem fogyott annyi, mint amennyi "elvárható" lett volna. Kaptak palacsintát is, Levike megevett hármat, halványan megkentem Nesquik kakaóval, Levike ügyesen ette, de Livike szét tekerte és jól ki is kente magát! Ő másfelet evett meg, ha jól tudom, de lényegében Helga felügyelte az evészetet, én csak adogattam a palacsintát, nem nagyon tudom, ki mennyit evett. :))) (közben töltöttem a többit..)

Kimosakodás után tejcsi és irány az ágy! Délelőtt végre lett Livikének széklete, miután 3 vagy 4 alkalommal már hiába ültettem a WC-re, csak nem jött semmi, végül mégis! Végre... ! szegénykém, megkínlódhatott, igencsak méretes termése lett. :(((  Utána viszont láthatóan megkönnyebbült, jobb kedve lett. :)

13:30 körül kezdtük az altatást, persze nem akartak lefeküdni, mindig kijöttek az ágyból, végül 14 óra körül aludtak el egymás ágyában, Helga volt a fő altató, Mamát helyettesítette most.. :))))

Hiába igyekeztünk, hogy minél előbb enni tudjunk, mégis majdnem kifutottunk az időből. Úgy értem, hogy addig együnk, amíg alszanak! 15:30 körül kezdtünk enni, azért, hogy tudjunk róla mikor kelnek a gyerekek, inkább itt ettünk nálunk. :) Hiába a bébiőr, Livikének szokása totál csendben felkelni, azért is nem veszem észre néha reggelente.... utána meg nem látjuk mit csinál.
A lényeg, hogy ettünk, már a végére ébredtek csak fel, előbb Livike, majd Levike is, nem volt gond amikor Mama kiment, valahogy most meg volt békélve Levike a helyzettel, szerintem azért, mert nem csak én maradtam itt Neki... :))

Helgának sajnos hamarosan lejárt az itt tölthető idő, 17 órakor ment a vonatja. :( 16:40 körül indultak, Mamáék kivitték az állomásra meg utána mentek még az OBI-ba meg ki tudja hova...

Jó volt újra találkozni, remélem a jövőben sűrűbben sikerül! :)) Köszönjük szépen még egyszer a sok ajándékot, az itt létet, a pesztrálkodást, segítséget! :)))

A gyerekek felismerve a jól megszokott helyzetet, tehát hogy csak Apa és én maradtunk, kezdtek beindulni. Igazán nem lettek rosszak, de azért volt rohangálás, verekedés, egymásnak esés. :((
Ettek is, majd hamar eljött a fürdés ideje, sőt több is, mert 20 óra is elmúlt, mire oda jutottunk, hogy fürdünk.
Rendben volt minden, mindketten a mi ágyunkon aludtak el, már a saját helyeiken vannak jó ideje.

Ennyi lenne mára, jó lenne, ha holnap nem esne szinte egész nap az eső és ki tudnánk menni levegőzni is, mert ma ez a csúnya időnek köszönhetően elmaradt. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)