2011. december 8., csütörtök

Csütörtök folytatás

Délután Levike ébredt elsőnek 14:15 körül, Livike aludt még kb 20 percet, majd Ő is felébredt.
Megint vitatkoztak, hogy mit tegyünk be a DVD lejátszóba, sajnos legtöbbször azt kell, amit Livike akar, mert egyébként szörnyű hisztibe kezd és félek, hogy elájul. :(
Levike többször átszaladt a leendő gyerekszobába, mert Gábor a festő most párhuzamosan csinálja azt is meg Mamáéknál a konyhát is, és ha nem zárta be az ajtót, Levike rögtön kihasználta. Megmutattam pedig már, hogy most már nincs ott Mama, nem is lehet átmenni, de nem hitte el. Ott kergettem percekig, mert játéknak vette, nem jött volna vissza... Ezt este szépen el is mesélte Mamának. :)

Csináltam pudingot, ettek azt is, almát is, egy kis rizses húst is, majd később kakaós csigát és pár falatka sonkát-sajtot, meleg kenyeret vajjal. Ezt már akkor, amikor Mama átjött és el tudtam menni a kisboltba.

Amíg egyedül voltam Velük, viszonylag jók voltak, utána is, csak azért írom most, mert velem rosszak szoktak lenni. :) Orrszívásnál Levike önként jött és vagy 10 percig állta egy hang nélkül, hogy szívassam az orrát, jött is végig belőle. :(

20 órára kész voltunk a fürdéssel, rendben volt minden, bár Livike megint levette a habfürdőjüket majd a samponomat is, de nem érkezett belenyomni, mert észrevettem...

Mama altatta Őket, most ment ki, biztos lesz még ébredés, korán van....

Ennyi lenne mára egyelőre, holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)