2011. december 3., szombat

Szombat folytatás

Levike 17:30 körül ébredt, Livike segített ébreszteni, nem volt túl finom... egész este nyűgös volt Levike, csak kapaszkodott folyton fel, nyüszögött, álmos volt még, Livike pedig már... szóval elvileg igyekezhettünk is volna a fürdéssel.
18:30 körül ettek, majd nekiálltam porszívózni, amiben persze ismét "segítettek", legfőképp úgy, hogy ne tudjak haladni, mindig ott voltak, ahol én, stb...
Mamával beszéltem telefonon, elvileg még Papa sem jött volna át, hogy nehogy Ő vigye át a betegséget, gyakorlatilag Mama átengedte a gyerekeket, hogy én haladhassak, után viszont csak úgy jöttek haza, ha Mama is jött. Végül már a kádban voltak a gyerekek, amikor Mama hazament, Papa váltotta, mert nagyon nem bírtam Levikével, eszébe jutott Mama, nem akart fogat mosni meg fürdeni sem. :(
Papa segített, Levikét megtörölte, öltöztette, Livikét én rendeztem.
Mindketten hamar elaludtak, Livike szinte azonnal a saját ágyában, Levike a mi ágyunkon olyan 21:40 körül aludt el végre....
Az esti orrszívásnál elég sok váladék jött ki mindkettőjük orrából, pedig fújattam zsepibe is gyakran, utána is jött még csomó. Nem is ez a baj, hanem hogy Livikét nagyon megköhögtette az orrszívó, már majdnem öklendezett is, pedig alig csináltam. :(((
Mindketten rekedtek, főleg Livike... néha köhögnek is, nem tudom hogy lesz ebből hétfőn bölcsi. :(

Most egyelőre még nem volt ébredés, jó lenne, ha nem is lenne reggelig, innom kellene Neocitrant, de nem igazán merek, ha mégis fel kell kelni a gyerekekhez, nem lesz túl jó. :(
Na, csak írnom kellett, Livike ébredezik.
Jövök amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)