2011. december 3., szombat

Szombat - eddig

Az este Livike többször volt fent éjfélig, de utána már nem ébredt szerencsére. Már este éreztem, hogy rajtam is ki fog jönni a nátha, fájt a torkom, orrgyököm, nehezen nyeltem, fáztam, gyenge voltam. Ezek mára is megmaradtak. Jó volt ülni, vagy félig feküdni, amikor csak tudtam, bár a gyerekektől ez nem nagyon lehetséges. :(

Nem akartak elaludni ebéd után, végül Levike 16 órakor aludt el, persze már nem akartuk, de most mit csináljunk Vele? Hagyom kb egy órát azután felébresztem, mert egyébként nem fog este elaludni. Így is necces... Livike is aludt pár percet az ölemben, de Ő utána magától felébredt és most nézi a tévét evés közben. :)))

Apa 18 órára megy ma dolgozni, 23 óráig kell lenni, lesz kb éjfél most is, mire haza ér.
Fürdésre gondolom Papa jön majd át megint, Mama hátha megússza a náthát...

Ennyi egyelőre, este jövök, ha tudok, de szerintem sokáig kell majd altatni Levikét...
(Remélem azért, hogy nem!) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)